וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אז על עקבים: הונדה הציגה את WR-V

14.11.2016 / 7:57

הונדה חשפה רשמית את הקרוסאובר הקומפקטי WR-V המבוסס על הסופר מיני השימושית הונדה ג'אז. בינתיים, רק בדרום אמריקה

הונדה WR-V. אתר יצרן
הונדה WR-V. קרוסאובר קומקפטי/אתר יצרן

הונדה חשפה הלילה, ערב פתיחת ימי העתונות בתערוכת הרכב בלוס אנגל'ס וכן בתערוכת הרכב בסאו פאולו ברזיל, את הונדה WR-V החדש, הקרוסאובר הקומפקטי המבוסס על מכונית הסופר מיני הפופולרית הונדה ג'אז. דגם זה יתברג תחת ה-HR-V ויתגבר את הונדה בסגמנט המבוקש ביותר בעולם.

הונדה מתארת את ה-WR-V כ"קשוח ואורבני", ולפי דבריה הוא פותח ישירות לשוק הדרום אמריקני, שם תנאי הנהיגה והכבישים אינם מקלים עם כלי הרכב הפרטיים (בחלק מהמקומות). ה-WR-V, כמו הג'אז מעניק ל-5 נוסעים חלל מחיה רחב עם תא מטען שימושי, והוא עתיד להתחרות בדגמים דוגמת יונדאי i20 קרוס למשל או פולקסווגן קרוס-פולו, דגמים שמקדשים את הטיפוס על המדרכות וצליחת השבילים הקלילים.

אין הרבה פרטים טכניים אודותיו, אולם הוא משתמש ברוב המכלולים של הג'אז וחלק מאיכויות הייצור שקיימות ב-HR-V. מבחינת מערכת ההינע שלו, נמצא בחזית את מנוע ה-1.2 ל' לו 90 כ"ס מחובר אל תיבת הילוכים ידנית 5 מהירויות או תיבת הילוכים רציפה, או מנוע טורבו דיזל עם 100 כ"ס משודך אל תיבת 6 הילוכים ידנית.

הונדה תשווק אותו גם בהודו ב-2017, אבל נוכח הפופולריות של קרוסאוברים קומפקטיים, הוא עשוי לנדוד למקומות נוספים בגרסה אירופאית בעתיד.

עוד בוואלה! רכב:
הונדה סיוויק החדשה - חשיפה מלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully