וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקלסווגן פאסאסט GT קונספט: מנהל מהיר ועצבני

4.12.2016 / 8:10

פולקסווגן חשפה בארה"ב את הפאסאט GT קונספט עם מנוע V6 והופעה חיצונית מושכת. אז מה עדיף, סופרב או פאסאט 4X4 עם ביצועים אגרסיביים?

פולקסווגן פאסאט GT. יצרן, ניר בן טובים
פולקסווגן פאסאט GT/ניר בן טובים, יצרן

חטיבת הפרטיות של פולקסווגן בארה"ב משתדלת לרצות את האמריקנים עם כלי רכב מובחנים שיקלעו לטעמם; כך הם עושים לאחרונה עם פולקסווגן אטלס - רכב הפנאי המרווח ביותר בהיצע הגרמני עד היום, וכעת הם פונים לברוקר אחוז התזזית וחושפים את הפאסאט GT קונספט, משפחתית גדולה עם כוח אש, ביחס לימים שבשגרה.

הפאסאט האמריקנית שונה עיצובית מזו האירופית, והיא גם פותחה באמריקה במטה צ'טנוגה של קונצרן פולקסווגן עם למעלה מ-20 קונפיגורציות צבעוניות שנתפרו בלעדית לגרסה זו. הדגשים האדמדמים על השבכה, מחווה לגרסאות ה-GTI הם אולי המאפיין הבולט ביותר בחבילה הקוסמטית, כשהם חוברים לחישוקי 19 אינטש מסדרת 'טורנדו'. עוד מבחוץ, מפלטים כפולים, בתי תאורה מושחרים וכמה כיתובים שונים מהפאסאט הרגילה.

תא הנוסעים השמרני של הפאסאט קיבל לטובת רענון האווירה "שמיכה" קצרה של תכונות ספורטיביות ממוקדות, עם מושבים חובקים ודיפונים בגוון דמוי קרבון בחלק מהגרסאות וכיתובי GT בנקודות מסוימות בחלל הפנים.

את הכוח מקבלת פאסאט GT ממנוע 3.6 ל' V6 עם 280 כ"ס משודך לתיבת הילוכים דו-מצמדית עם 6 מהירויות והנעה כפולה. ביצועים? מוקדם עדיין להמר עליהם, שעה שבפולקסווגן אומרים שהם מחכים למשובים מהקהל. במילים אחרות, אם הנהג הצפון אמריקני יצא קצת מהשבלונה, הפאסאט GT תעלה לרצפת הייצור.

אי אפשר שלא להזכיר באותה נשימה את הסופרב 280 כ"ס שנמכרת בארץ, עם מנוע 2.0 ל' טורבו, נוכח הדמיון השורר בין הדגמים. סקודה הכריזה על תוכניותיה לחזור לשוק האמריקני בשנה הבאה, כך שאם האמריקנים מוכנים לוותר על ששה צילינדרים ועל מיתוג, הסופרב תהיה חלופה זמינה בעתיד. נותר רק העניין הפעוט הזה של הסמל בחזית, שעשוי לצנן שם את ההתלהבות.

עוד בוואלה! רכב:
בחירות לראשות הממשלה: נחשף פולקסווגן אטלס
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully