וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוסאובר גדול: סובארו מכוונת ישירות למשפחה הגדולה

20.11.2016 / 7:10

סובארו הציגה בלוס אנגל'ס את רכב הפנאי הגדול ביותר שייצרה עד היום, בדמות הויזיו קונספט שלב 3. האם הפעם הוא יתגבש לטרייבקה 2018?

סובארו וזיו קוסנפט. סובארו, אתר יצרן
סובארו ויזיו קונספט. פעם שלישית - רכב סדרתי?/אתר יצרן, סובארו

לסובארו היו שלל רעיונות וערימה של פרשנויות ליורשו של הטרייבקה אחרי גניזתו הסופית בשנת 2014. קונספטים שנדדו בין תערוכות רכב בינלאומיות, בישרו לפחות על כיוון אחד אפשרי באמצעות רכב ראווה בשם 'ויזיו', אבל עד היום הוא לא הוצג עם 3 שורות ושבעה מושבים - כפי שפותח הקרוסאובר הבכיר ביותר של סובארו במשך שנים ספורות. האם דור 3 של ויזיו, סוף סוף יגשים את חזון מפתחיו?

התמונות אולי לא עושות חסד עם מימדיו של הויזיו 7, משום שהוא ארוך יותר ב-40 סנטימטרים מסובארו אאוטבק הנוכחי ובסיס הגלגלים שלו גדול יותר ב-22 סנטימטרים. אפשר להשוותו רק לרכב הפנאי הענקי שחשפה לאחרונה פולקסווגן - אטלס, שמיועד גם הוא לשוק האמריקני. מקצה לקצה, אורכו כ-5.14 מ', וגובהו 1.82 מ'.

העיצוב של הויזיו מחבר בין האאוטבק לפורסטר, עם אלמנטים קלים מהאימפרזה החדשה. סובארו אומרים שהם רתמו את נוסח ה-Dynamic & Solid הנודע שלהם וערבבו אותו עם קצת קשיחות שמתאימה לנהיגת שטח המסורתית של החברה היפנית. עם זאת, הדגש המהותי ניתן למרחב הפנים שלו, כפי שמתאר זאת טקשאי טצ'ימורי, סגן נשיא סובארו: "אנחנו יודעים שלקוחות בסגמנט הזה רוצים SUV פול-סייז אמיתי, עם 3 שורות, והדגם הבא שלנו שיבוסס על הויזיו יהיה הגדול ביותר שלנו עד עתה".

צוותי הפיתוח של סובארו תועדו לאחרונה בכמה מסלולים באירופה בוחנים רכב עם 3 שורות, ומותר להמר שזה ככל הנראה הויזיו קונספט. מנועים הם עדיין בגדר סימן שאלה, אולם לסובארו יש עדיין את ה-3.6 ל' ששה צילינדרים הבשרני שיכול על 256 כוחות הסוס שלו למלא את החרטום ולמרר לכל מתחריו את החיים. התשובות לכך, תתקבלנה איפשהו בתחילת שנת 2018 כשהוא יצא לדרך.

עוד בוואלה! רכב:
מבחן: אז מה זה בעצם סובארו פורסטר Z?
סובארו לבורג במבחן דרכים. הנאה משפחתית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully