וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Jeep: הקומפאס יהיה הלהיט הגדול בתולדות המותג

27.11.2016 / 7:22

בג'יפ משוכנעים שהקומפאס החדש שהוצג מוקדם יותר השנה יעקוף את הרנגייד באירופה ויתבסס כרכב הנמכר ביותר של המותג האמריקני עד היום. על הכוונת: יונדאי טוסון וניסאן קשקאי

ג'יפ קומפאס. אתר יצרן
ג'יפ קומפאס החדש. הקטגוריה החמה ביותר/אתר יצרן

ג'יפ קומפאס החדש יהיה הרכב הנמכר ביותר של המותג האמריקני, כך לפחות סבור מנהל המותג מייק מנלי במסגרת בראיון שנתן לכלי התקשורת בלוס אנגל'ס, שם הרכב הוצג לאחרונה על במות תערוכת המכוניות השנתית. "יש לו את ההזדמנות להפוך למוצר המבוקש ביותר בהיסטוריה שלנו", כך מציין מנלי.

הקומפס יושק באירופה ברבעון האחרון של השנה הבאה, ולפי מנלי הוא יתחרה בדגמי פנאי דוגמת ניסאן קשקאי, פולקסווגן טיגואן ויונדאי טוסון, כלי רכב פופולריים בפני עצמם המככבים בסגמנט שהציג צמיחה של 20% ליותר מ-700 אלף מכירות במחצית הראשונה של השנה לפי נתוני JATO דיינמיקס. "עד עכשיו בכלל לא הייתה לנו נוכחות בסגמנט הגדול ביותר באירופה, שעתיד לגדול בהרבה עד שנת 2020. פשוט לא שיחקנו בזירה הזאת".

הקומפס החדש, שיורש גם את מקומו של הפטריוט מבוסס אמנם על הפלטפורמה של הרנגייד, אבל יציע ביצועים טובים יותר ומרחבי מחייה שימושיים. הוא ימכר עם מנוע 1.6 ל' טורבו, 2.0 ל' טורבו דיזל וכן ה-2.4 ל' בנזין. החיבור יהיה לתיבות 6 הילוכים ידניות או אוטומטיות עם 9 מהירויות (בחלק מהדגמים).

בג'יפ מציינים שהקומפאס יהיה הרכב ה"גלובלי" ביותר של החברה שכן הוא מיוצר ב-5 מוקדים שונים ברחבי העולם. מנלי שולל את המפעל האיטלקי בו מיוצר רנגייד, כך שסביר שהקומפאס יכול להגיע ממקסיקו, הודו, סין או ברזיל, בהתאם לדרישות השוק.

עוד בוואלה! רכב:
כך שיפצתי טנדר סוזוקי סמוראי 1984
קבוצת סמל"ת החלה לשווק את מוצרי קרייזלר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully