וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד כאן: פורשה לא תייצר רכב פנאי קטן יותר מהמקאן

1.12.2016 / 7:29

בפורשה דנו באפשרות להרחיב את המשפחה עם דגמים קומפקטיים ונגישים יותר במחיר, אך נראה שבשלב זה התוכניות הוקפאו. "זה לא יתרום לנו שום דבר"

פורשה מקאן,  4 צילינדרים. אתר יצרן
פורשה מקאן. הגרמנים משטוטגרט לא צדים קהלים של פולקסווגן/אתר יצרן

לפני חמש שנים נחשפו תוכניות משותפות בין פולקסווגן לפורשה לייצר מכונית רודסטר קטנה מהבוקסטר והקיימאן ברוחה של הספידסטר 356 המיתולוגית. אלא שהשינויים שהציפו את תעשיית הרכב ובפרט הנדידה לקרוסאוברים סתמו את הגולל על המיזם ומאז הוא התפוגג ואופסן במגירות.

ב-2014 דווח בכלי התקשורת בגרמניה שפורשה בכל זאת מתכננת רכב ספורט נוסף במחיר אטרקטיבי שיקרוץ לקהלים חדשים, אולם לא היה מדובר עוד ברודסטר אלא בקרוסאובר עירוני - גרסה מוקטנת של המקאן. כעת עולה, כי גם רעיון זה הגיע למבוי סתום אחרי דברים שאמר דטלב ואן פאטן, סגן נשיא השיווק בפורשה במסגרת תערוכת הרכב בלוס אנגל'ס.

"אנחנו חברה שמייצרת מכוניות ספורט אקסקלוסיביות. זה לא יתרום לנו שום דבר אם נייצר פורשה זולה בעתיד. הקו המנחה אותנו הוא איכות ולא כמות. הכול תמיד תלוי בטיב המוצר שאנחנו מפיקים בחברה".

ואן פאטן מוסיף שחשוב יותר לשדר את המסר הבלתי מתפשר של פורשה, מאשר לרצות עוד שכבה של לקוחות שלא מכירה את המותג בצורה אינטימית. "אם אתה רוצה לשמור על עקביות במסגרת האסטרטגיה המותגית שלך, אתה צריך להתמקד בשירותים המוצעים מסביב לרכב, ולא להכנס לפרוייקטים לא חיוניים. אנחנו מסתכלים הרבה מעבר למכונית חדשה שתהיה לנו בעתיד".

אז מה בכל זאת? אחד מהיעדים החשובים של פורשה בשנים הקרובות הוא שיווקה של המכונית החשמלית "מישן E". על פי ההתכנות של פולקסווגן, פורשה תשאף ל-20 אלף מכירות של גרסה זו מהיום שתצא לכבישים בשנת 2019, כמתחרה ישירה לטסלה מודל S. האמריקנית מסרה בשנת 2015 מעל 50 אלף מכוניות, כך שפורשה מקווים שיכולו להגיע ל-10 אלפים איש מידי שנה עם המישן E.

עוד בוואלה! רכב:
זה כבר נראה יותר טוב: פורשה חשפה את פנמרה החדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully