וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיאט החזקה בהיסטוריה: לאון קופרה החדשה יוצאת לדרך

7.12.2016 / 8:17

סיאט תגברה את הקופרה הלוהטת ומשחררת לכבישים את הגרסה החזקה ביותר שלה אי פעם. בישראל בשנה הבאה

סיאט לאון קופרה. אתר יצרן
סיאט לאון קופרה החדשה. עוד כוח ויכולת תחרותית משופרת/אתר יצרן

עוד לא הספקנו להתרגל ללאון קופרה עם 290 כ"ס, והנה הספרדים ממציאים את הקופרה מחדש עם מנוע מחוזק קלות וביצועים טובים יותר. תהיה זו הסיאט העוצמתית ביותר שיוצרה על ידי המותג הצעיר של פולקסווגן כשהלאון שמה לנגד עיניה מכוניות חדשות בסגמנט, כמו פיג'ו 308GTI.

נתחיל כמובן במנה העיקרית - המנוע. בחזיתה של הלאון קופרה נמצאת יחידת 2.0 ל' טורבו TSI משופרת שהספקה המרבי עלה כעת ל-300 כ"ס ו-38.8 קג"מ (לעומת 35.9 קג"מ בדגם הקודם). זמינות הכוח נעה כעת על טווח של בין 1,800 ל-5,500 סל"ד, בחיבור אל תיבת הילוכים דו-מצדמית DSG עם 7 מהירויות. הביצועים הרשמיים עוד נותרו בגדר סימן שאלה, אבל סביר שהיא תקזז משהו מ-5.9 השניות ל-100 קמ"ש של הקופרה הנוכחית.

בשורה נוספת תמצא בגרסת הסטיישן (ST) של הלאון. זו תהיה מצוידת במערכת הנעה כפולה בשם 4-דרייב שמקורה בלאון קרוסאובר שנחשפה לפני כשנתיים בערך. היא מבוססת על מצמד הלדקס ונעילת דפרנציאל שעתידים להעניק ללאון קופרה השימושית קצת יותר אחיזה בתנאי כביש מגוונים. שיפורים נוספים שהוכנסו בלאון מיישרים קו עם מתיחת הפנים האחרונה שלה, לרבות הטמעת מערכות בטיחות אקטיביות, בהן בקרת שיוט אדפטיבית וסיוע בלימה בפקקים.

הלאון תמשיך להשתמש במערכת נהיגה סלקטיבית עם 4 מצבים לשינוי תגובותיה בנהיגה - נוחות, אינדבדואלי, ספורט וקופרה - שנועדה לרתום את כל היכולות החריפות שלה לתקיפת מסלולים וכבישים מפותלים.

הלאון קופרה החדשה תגיע לארץ במהלך שנת 2017.

עוד בוואלה! רכב:
סיאט איביזה מנוע 1.0 ל' במבחן דרכים
סיאט אטקה החדש - נהגנו ברכב הפנאי הספרדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully