וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים בענף: מנכ"ל חדש לדוד לובינסקי - דני שביט

18.12.2016 / 10:49

דני שביט מונה למנכ"ל יבואנית דגמי פיג'ו-סיטרואן לישראל במקומו של אבי צור שביקש לעזוב את תפקידו לאחרונה. "נרגש לקראת תנופת הפיתוח שצפויה לקבוצה בשנים הקרובות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דני שביט/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת דוד לובינסקי, יבואנית דגמי פיג'ו-סיטרואן, MG ומותג DS היוקרתי, הודיעה היום (ראשון) על מינויו של דני שביט לתפקיד מנכ"ל החברה החדש. שביט יחליף את אבי צור (לשעבר צ'מפיון מוטורס) שביקש לעזוב את תפקידו לאחרונה בתום מספר שנים מוצלחות בחברה.

שביט, מג"ד שיריון במילואים, נשוי עם ארבעה ילדים, בעל תואר שני בהנדסת מכונות מהטכניון, ותואר שני במנהל עסקים בינלאומי מאוניברסיטת קלוג, שיקגו, יגיע לדוד לובינסקי בתום כהונתו כמנכ"ל בחברת 'קל אוטו'. בעבר שימש שביט גם כמנכ"ל קבוצת אלדן, ניהול חטיבת יונדאי בכלמוביל וכן ניהל את חברת פנגו בארה"ב. את מקומו של שביט בקל אוטו ימלא שמוליק קליין.

דני שביט: "ברצוני להודות לאלה ושמוליק קליין על ההזדמנות שניתנה לי להיות שותף בשינויים הארגוניים שביצענו בחברה בכדי להבטיח את המשך תנופת הצמיחה הבריאה בקבוצת קל אוטו וגאה לפנות את כסא המנכ"ל בחזרה לשמוליק קליין.
אני שמח להצטרף למשפחת דוד לובינסקי ונרגש לקראת תנופת הפיתוח שצפויה לקבוצה בשנים הקרובות עם כניסת דגמים מתקדמים לכל מותגי הרכב של הקבוצה - המותגים הצרפתיים המובילים - פיג'ו, סיטרואן, DS, והמותג הסיני הראשון בארץ MG".

שביט נוחת בחברה על רקע זינוק חד במכירות המותגים המובילים שלה; סיטרואן רשמה צמיחה נאה של 36% בנובמבר החולף ופיג'ו גדלה ב-10%. לאחרונה, חשפה החברה בישראל אחד מכלי הרכב החשובים ביותר שלה - פיג'ו 3008 החדש.

עוד בנושא:
פיג'ו 3008 החדש במבחן דרכים. שאגת האריה
הקטנה הזולה ביותר בישראל - סיטרואן C1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully