וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצגה: סקודה אוקטביה RS המחודשת. קפיצת כוח

21.12.2016 / 7:19

האוקטביה RS מקבלת שורה של עדכונים קוסמטיים בהתאם לאחותה השגרתית שנחשפה לאחרונה בתום מקצה עדכונים. הביצועים שופרו, אבל לא בהרבה

סקודה אוקטביה RS. אתר יצרן
סקודה אוקטביה RS החדשה/אתר יצרן

קצת אחרי שסקודה חשפה את מתיחת הפנים של האוקטביה המשפחתית, היא משחררת תמונות ופרטים אודות אחותה השרירית - אוקטביה RS. הצ'כית הלוהטת אמצה כמה שינויים סמליים בהופעתה החיצונית, ובמקביל מעודכנת עם מספר תגבורים באגף הביצועים, בכלל זה המנוע והמתלים.

את האוקטביה RS המחודשת ניתן יהיה לרכוש בשנה החדשה עם מנוע 2.0 ל' טורבו בנזין ומנוע 2.0 ל' טורבו-דיזל. גרסת הבנזין מפיקה כעת 10 כוחות סוס יותר מהגרסה היוצאת ומעפילה ל-230 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-36.1 קג"מ הזמינים מטווח של 1,500 סל"ד. בסיועה של תיבת הילוכים דו-מצמדית 6 מהירויות, היא מאיצה את הגלגלים הקדמיים ל-100 קמ"ש ב-6.7 שניות ועד 254 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. באירופה, ניתן לרכוש אותה גם עם תיבת 6 הילוכים ידנית.

הדגם השני במשפחה, שכמובן לא יגיע לארץ, הוא ה-2.0 ל' טורבו דיזל המחובר להנעה כפולה. יחידת הסולר בגרסה זו מחלצת תפוקה של 184 כ"ס ו-40 קג"מ מ-1,750 סל"ד המכשירים האצה ל-100 קמ"ש ב-7.7 שניות ועד 224 קמ"ש.

במסגרת מתיחת הפנים, מדווחים בסקודה על כיול מחדש למתלים והבולמים; האוקטביה RS תזכה להנמכה של 1.5 סנטימטרים והגדלה של מפשק הסרנים ב-3 סנטימטרים. כמו כן, יהיו לה את כל האמצעים המוכרים להעברת הכוח לכביש, בהם דפרנציאל XDS עם בקרת ניהוג סלקטיבית ובקרת יציבות עם מספר מצבי אחיזה.

עוד בנושא:
סקודה קודיאק החדש במבחן דרכים. פול סייז
מה כל כך טוב בסקודה סופרב?
חיה רעה: סקודה אוקטביה RS במבחן דרכים

סקודה אוקטביה RS. אתר יצרן
סקודה אוקטביה RS/אתר יצרן

מבחינה חיצונית, האוקטביה RS לובשת מלתחה קצת יותר אגרסיבית מהאוקטביה הרגילה, משמע שימוש בחישוקים מוגדלים עד 19 אינטש, פגושים מורחבים ומערכת פליטה כפולת יציאות. תמונת תא הנוסעים לא פורסמה, אולם בחברה מדווחים על מושבי אלקנטרה ספורטיביים, גלגל הגה ספורטיבי ומערכות מדיה משוכללות ומערך מרשים של בקרות בטיחות.

האוקטביה RS ציינה השנה 15 שנה להולדת הדור הראשון ו-20 שנה לאוקטביה עצמה. מעל 100 אלף יחידות נמכרו עד כה מהדור השלישי שהוצג בשנת 2013, מחצית מכלל דגמי ה-RS שנמכרו במותג מאז 1974.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully