וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפיניטי: קווים לדמות הקרוסאובר הבא

1.1.2017 / 8:04

אינפיניטי חושפת תמונות ראשונות של ה-QX50 המשקף אלמנטים משפת העיצוב העתידית של מותג היוקרה הספורטיבי של ניסאן. בכורה בתערוכת הרכב בדטרויט

אינפיניטי QX50. אתר יצרן
אינפיניטי QX50 קונספט/אתר יצרן

אינפיניטי שחררה תמונות ראשונות של ה-QX50, אחד מתוך שורה של קרוסאוברים חדשים שימלאו את במות המותג היפני במסגרת תערוכת דטרויט הקרובה. הדגם הרעיוני משדר חלק מקווי המתאר של דגמי אינפיניטי בשנים הקרובות, בכלל זה את השבכה שתהפוך לסימן ההיכר של החטיבה הספורטיבית.

הקונספט מוגדר "טרום-ייצור" והוא המשך ישיר לרכב הראווה "ספורט-אינספריישן" שאינפיניטי הציגה מוקדם יותר בשנת 2016 בתערוכת הרכב בסין. הוא מצעיד את נוסח ה"כוח האלגנטי" שהוכרז על ידי ניסאן בתחילת אשתקד לשלב הבא, אבל עם עיצוב קצת פחות הרפתקני שיהיה מקובל יותר ככל שהוא מתקרב לייצור סדרתי.

באינפיניטי אומרים שתא הנוסעים יהיה מוכוון כלפי הנהג ליצירת חווית משתמש אינטימית יותר, עם מיעוט פקדים ושימוש בצג ראשי גדול יותר מבעבר. האיכויות תהיינה גבוהו מאוד, כמצופה מהחברה עם כל הבקרות האחרונות שתמצאו במכוניות דוגמת ה-Q50 למשל. כמו כן, יהיה הקרוסאובר מצוייד בשלל מערכות בטיחות אקטיביות, בכלל זה נהיגה חצי אוטונומית.

עוד בנושא:
מבחן מהיר: אינפיניטי Q70

אינפיניטי QX50. אתר יצרן
אינפיניטי QX50/אתר יצרן

אחת מהשאלות שעדיין נותרה פתוחה בהקשרו, היה האם יעשה שימוש בטכנולוגיית ה-VC-Turbo שאינפיניטי הציגה בתערוכת פריס בסתיו 2016. אינפיניטי הכריזה על רצונה לצמצם משמעותית את השימוש במנועי ששה צילינדרים לטובת מנוע 2.0 ל' טורבו עם יחס דחיסה משתנה, שמסוגל לנוע על טווח של 8:1 ועד 14:1 בהתאם לבחירת הנהג. ההספק המרבי ממנוע כזה יעמוד על כ-270 כ"ס ו-40 קג"מ מ-1,800 סל"ד. מדובר לדברי אינפיניטי, בחסכון של עד 27% בצריכת הדלק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully