וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדולה יותר: נחשפה קיה פיקנטו החדשה

4.1.2017 / 9:38

קיה משחררת תמונות רשמיות ופרטים נוספים אודות הדור החדש של קיה פיקנטו שתצא לכבישים במהלך החודשים הקרובים. המידות צמחו, תא הנוסעים השתפר משמעותית. הבכורה בז'נבה

קיה פיקנטו. אתר יצרן
קיה פיקנטו החדשה/אתר יצרן

קיה פרסמה היום (רביעי) תמונות רשמיות ומעט פרטים נוספים אודות הדור החדש של קיה פיקנטו, מכונית המיני הנמכרת ביותר בישראל (ובכלל הנמכרת ביותר בארץ בשנה הקודמת). הדור השלישי של הפיקנטו מיישר קו עם הריו החדשה ומקרין עיצוב בוגר יותר, מלוטש וכן מושיב את 5 הנוסעים באווירה מתקדמת יותר מבעבר עם טכנולוגיות מדיה חדישות ושילוב מערכות בטיחות.

הפיקנטו החדשה, ש-44% מרכיביה חדשים, מתוארת על ידי החברה כמכונית שמביאה "רוח צעירה ואנרגטית" לסגמנט ה-A. נוסח העיצוב ממשיך את קווי המתאר של הריו והספורטאז' עם הגדלה רוחבית של יחידות התאורה בחזית, הגבהת קו המותניים ושינויים קלים לחלקה האחורי, במיוחד באזור שמתחת לדלת תא המטען. גרסת ה-GT ליין בתמונות תהיה גרסתה הספורטיבית ביותר למראה עם חישוקי סגסוגת גדולים ולועות מפלט כפולים.

קיה טוענת שאורכה של הפיקנטו נשאר זהה לדור השני, עם אורך של 3.59 מ', אולם בסיס הגלגלים צמח בעוד 2 סנטימטרים ל-2.40 מ', וכן תציע לנוסעיה מרחב פנים משופר. מבט פנימה, חושף את המהפך שקיה רמזה עליו בדיווח הקודם, תוך שימוש בצג מגע מרחף, גלגל הגה גדול עם פקדים רבים, ותנוחת נהיגה משופרת עם קצת יותר אפשרויות כיוון. תא המטען, יגדל מ-200 ל' לאזור ה-250 ל'.

לא ברור עדיין אילו מנועים תגייס הפיקנטו החדשה, אולם סביר שכדי לשמור על עלותה הנמוכה, רוב המנועים ימשיכו כנראה מהדור הנוכחי. בתוך כך, ייתכן כי היא תאמץ מנוע 1.0 ל' 3 צילינדרים מקיה ריו החדשה עם תיבה ידנית או אוטומטית 4 מהירויות. לפיקנטו תהיינה גם מספר מערכות בטיחות אקטיביות, אולם בהיקף מצומצם יחסית כפי שנהוג בסגמנט.

ביבואנית טלקאר עדיין לא יודעים מתי תגיע הפיקנטו החדשה לישראל, אך סביר שלא לפני בכורתה בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ הקרוב.

עוד בנושא:
קיה GT מחממת מנועים, נבחנה בגרמניה
קיה נירו החדש במבחן דרכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully