וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס GLA מתרענן: אבזור פנים וגרסת AMG מחוזקת

15.1.2017 / 8:49

מרצדס הציגה במסגרת תערוכת דטרויט גרסה מעודכנת של רכב הפנאי GLA עם רענון אסתטי מבחוץ ומבפנים, וכן גרסת ספורט מתוגברת. לישראל יגיע בקיץ הקרוב

מרצדס GLA. יצרן, ניר בן טובים
מרצדס GLA המחודש/ניר בן טובים, יצרן

מרצדס הציגה בתערוכת הרכב בדטרויט מתיחת פנים קטנה לרכב הפנאי הקומפקטי מרצדס GLA. זהו הרענון הראשון של ההצ'בק המוגבה מאז הושק בימי הקיץ של שנת 2014. הוא ממשיך לחלוק את רוב רכיביו עם מרצדס CLA סדאן, לרבות יחידות הכוח, ומכאן שרוב השינויים המהותיים הם קוסמטיים ברובם ונגזרים גם ממערכות הבידור והבטיחות.

מבחינת נראות, ה-GLA מאמץ קו מעודכן של החזות המודרנית של דגמי מרצדס האחרונים. אלו באים לידי ביטוי בשבכה מוגדלת, יחידות תאורה שעוצבו מחדש ונורות LED בפיזור מעודכן במקום בי-קסנון שמדמות תאורת יום להפחתת סינוור והגדלת טווח פיזור האלומות. עוד במסגרת מתיחת הפנים, מרצדס הוסיפה סדרת חישוקים חדשה וכמה גוונים להעמקת האופציות האפשריות.

חידושים קצת יותר מהותיים נמצאים בתא הנוסעים; ה-GLA אוסף שורה של חיזוקים טכנולוגיים ברמת הקרנת המידע, מערכת השמע והצגים בכלל זה לוח המחוונים. מול הנהג והנוסע מסך ראשי בגודל 8 אינטש עם תאימות משופרת לסמארטפונים ומצלמת 360 מעלות סביב הרכב עם התראה על קרבה מסוכנת לעצמים ואינספור מערכות בטיחות אקטיביות. עוד תוספת מעניינת להקלה על האמא מהפרברים בקונטיקט היא פתיחת דלת תא המטען על ידי הושטת הרגל תחת הפגוש האחורי. ריפודים חדשים מצטרפים גם הם לחבילות האבזור וכמה שדרוגים בדיפוני הפנים לבידוד רעשים טוב יותר.

מלבד גרסת ה-GLA220 לה הספק מרבי של 184 כ"ס, מרצדס מדווחת על כיול מחדש של גרסת ה-AMG45; דגם זה, מחלץ ממנוע ה-2.0 ל' טורבו תפוקה מרבית של 381 כ"ס ב-6,000 סל"ד, ו-48 קג"מ הזמינים מתחום של 2,250 סל"ד בחיבור להנעה כפולה 4 מאטיק ותיבת 7 הילוכים ספידשיפט יחסי העברה מקוצרים בין הילוכים 3 ל-7 כדי לספק זמינות כוח מיידית ותגובות נחרצות בהאצות ביניים. את ההאצה ל-100 קמ"ש מסיים ה-GLA45 ב-4.4 שניות ועד 254 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. ניתן להסיר את מגביל המהירות ולהעפיל ל-273 קמ"ש.

מי שחפץ לשוטט מדי פעם בשבילים, זמינה לרכישה בתשלום חבילת "שטח" צנועה עם הגבהת גחון ב-3 סנטימטרים ומיגונים קלים להגנה על המכלולים החשובים.

המחירים ל-GLA המחודש באירופה יחלו ב-28 אלף יורו ועד 59 אלף יורו לדגם המאובזר ביותר בסדרת ה-AMG. מהיבואנית לישראל כלמוביל נמסר לוואלה! רכב כי ה-GLA המחודש יגיע לארץ בחודשים מאי-יוני הקרובים. המחירים והמפרטים יפורסמו במועד השקתו.

מרצדס GLA. יצרן, ניר בן טובים
מרצדס GLA/ניר בן טובים, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully