וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברית עם דומרני, האיומים על אטדגי: ההסתבכויות של מרגול עם העולם התחתון

10.1.2017 / 19:45

היא הורשעה בסחיטת אמרגנה במאבק על ניהולו של הזמר עומר אדם, יצרה קשר עם העבריין מיכאל חזן ש"ישמש לה גב" ואף קרצה לעבריינים בכירים בלב הפריים טיים של ערוץ 2. מטען החבלה שהתפוצץ היום במכוניתה של הזמרת הוותיקה הוא עוד נקודת ציון בהסתבכותה עם ארגוני הפשיעה

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן.

מטען החבלה שהתפוצץ היום (שלישי) במכוניתה של הזמרת מרגלית צנעני, במגרש חניה במועצה המקומית אזור, מסמן שיא חדש בהסתבכות של היוצרת הוותיקה עם העולם התחתון. בשנת 2011, הורשעה צנעני בסחיטה באיומים של אמרגנה דאז, הסוכן ואיש הטלוויזיה אסף אטדגי, וריצתה במסגרת הסדר טיעון עם הפרקליטות חצי שנה של עבודות שירות, לאחר שהפעילה גורמי פשע מאורגן, כולל את היעד המרכזי של המשטרה, שלום דומרני.

תחילת הפרשה, על פי כתב האישום שהוגש נגד הזמרת בבית משפט השלום בתל אביב, בימיה כשופטת בתכנית "כוכב נולד", שם הכירה את אחד המתמודדים עומר אדם, כיום זמר מצליח בזכות עצמו. אטדגי, שהיה אז סוכנה של צנעני, החל לייצג בשותפות עם הזמרת גם את אדם בתחילת דרכו, אולם צנעני דרשה לקבל אחוז גדול יותר מההכנסות.

עוד בוואלה! NEWS:
איש עסקים במדי אסיר: ג'קי בן זקן התייצב לעדות בבית המשפט
התלמידים פתחו קבוצת ווטסאפ: "לדקור את המנהלת"
בעיצומה של חקירת נתניהו: ראש אגף החקירות עתיד להודיע על פרישתו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות כך, הגיעו צנעני ואטדגי לבורר, אלא שהאמרגן לא הסכים לחתום על פסק הבורר ובין השניים החל סכסוך ממושך. בין היתר, חשדה צנעני כי האמרגן מסתיר ממנה הכנסות של אדם ואף מעביר לו שירים שיועדו בתחילה עבורה ומנע ממקורביה כרטיסים להופעות. כמו כן, ביקשה צנעני כי בנה אסף לביא – שנעצר בפרשה אך לא הוגש נגדו לבסוף כתב אישום – יוצג גם הוא כמנהלו של אדם.

בשלב זה פנתה צנעני למנחה המוכר ירון אילן, שאירגן לה, על פי כתב האישום, פגישה עם דומרני, והחלה להפעיל את איש העולם התחתון מיכאל חזן, המקורב לדומרני, על מנת ש"ישמש לה גב" מול אטדגי, במטרה להפחיד אותו ולגרום לו להסכים לפסק הבורר. בכתב האישום מתוארות שיחות איומים שניהל חזן עם אטדגי, במהלך אחת מהן אמר: "אני אוציא אותך זין ואני אשים לך גם זין בפה עכשיו, בסדר?".

מחקירת המשטרה עלו גם שיחות איומים שניהלה הזמרת בעצמה, במהלך אחת מהן אמרה לאטדגי: "עם מיכאל אתה צריך להיזהר, תיזהר בכבודם ולא יקרה שום דבר!". בשיחה אחרת, אמרה לאמרגן, כשחזן לצידה: "אתה עושה שגיאות חמורות ביותר! אל תעשה את זה! מי שמתחרט נופל בפח!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הזמרת מרגלית צנעני לאחר שרכבה הפפוצץ בחניון באזור, 10 בינואר 2017. דודו בכר, הארץ
"מי שמתחרט נופל בפח!". צנעני בזירת הפיצוץ, היום/הארץ, דודו בכר

בהמשך אף נענתה צנעני לדרישות שונות של חזן בנוגע לתכנית הכישרונות שבה השתתפה. בכתב האישום מתואר כי לפני אחת מתכניות "כוכב נולד", היא שוחחה בתיווכו של חזן עם איש העולם התחתון שגיב טיירי – שהיה באותה העת במאסר – בנוגע לקרוב משפחתו לירון רמתי, שהתמודד בתכנית. בהתאם לדרישת חזן, לאחר ביצועו של רמתי, אמרה צנעני בשידור חי: "מה אתה חושב ששגיב טיירי היה אומר על זה?".

ביולי 2011, נסעה צנעני לביתו של דומרני, שם נחשפה לתכניתו של העבריין, לפיו חזן ינהל את כוכבי "כוכב נולד". הזמרת הייתה אמורה לסייע בהחתמתם בסוכנות החדשה, ודומרני עצמו היה אמור לעמוד בפועל מאחורי הארגון. במהלך השיחה בין השניים, כפי שתואר בכתב האישום, צנעני הודתה לדומרני על פועלו בעניין אדטגי. "הוא רועד ומשלשל מפחד, ולא יזוז מטר", הבטיח לה העבריין.

בסופו של יום, כתבי אישום בפרשה הוגשו רק נגד צנעני וחזן, ואילו התיק נגד אילן נסגר מחוסר אשמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully