וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה תחייה את האינסייט ההיברידית

12.1.2017 / 8:47

הונדה תחשוף יורשת למשפחתית ההיברידית אינסייט בשנה הבאה. גם טנדר עם מערכת הנעה אקולוגית נמצא בדיונים מתקדמים. "חלק נכבד מכלי הרכב שלנו יהיו חשמליים או היברידיים"

הונדה אינסייט. אתר יצרן
הונדה אינסייט. בפעם הראשונה זה לא הצליח כל כך/אתר יצרן

"מחצית מהמכוניות שהונדה תשווק בשנתיים הקרובות בארה"ב תהיינה חשמליות או מצוידות במערכות הינע היברידיות", כך אמר לאחרונה מנכ"ל הונדה העולמית טקהירו הצ'יגו לכלי התקשורת בדטרויט. בין דבריו, חשף לראשונה כי הונדה מפתחת יורשת ישירה להונדה אינסייט, ואפילו טנדר היברידי שיבוסס על הונדה רידג'ליין הבא. כל זאת, עד סוף העשור הנוכחי.

הדור השני של האינסייט ששווק עד סיום ייצורו ב-2014 זכה לביקוש יחסית נמוך בשל יכולות דלות ואיכויות לוקות בחסר. מתיחת פנים ב-2012 טיפלה בכמה נקודות תורפה מהותיות, בהן בידוד הרעשים, האבזור והתרכובות הרעועות בחלל הפנים, אולם גם זו לא שיפרה את מצבה בעיני הלקוחות שהעידפו לחפש אלטרנטיבה משפחתית רגילה או לגרד עוד כמה אלפי שקלים נכבדים ולטפס לטויוטה פריוס.

הונדה אמנם הייתה בין היצרניות הראשונות בעולם להציג משפחתית היברידית ב-1999 (ממש כמה חודשים לפני טויוטה פריוס), אבל התחושה הרווחת היא שהיצרנית היפנית טרם הצליחה לפצח את הנוסחה הכלכלית שתוכל להניב עבורה הכנסות גדולות מכלי רכב ידידותיים לסביבה. גם ה-CR-Z החביבה לא ממש הצליחה לייצר עניין רב והתפוגגה לאחרונה וה-NSX היא בעיקר מפגן תצוגה טכנולוגי שיגיע לחנית הבית של מתי מעט.

המכונית שתכנס לנעליה של האינסייט תישא כותר שונה על עכוזה ותגייס לרשותה רכיבים ממערכת ההנעה של הונדה אקורד הייבריד. בהונדה לא מספרים כרגע שום דבר מעבר למיזם זה שנמצא ממש בחיתוליו, אך כן מאשרים שיחד עם האינסייט עולה לייצור טנדר היברידי המבוסס על רידג'ליין שיתחרה בארה"ב בדגמי GMC קניון וכן מול שברולט קולרדו.

הונדה שבה ואמרה כי "תייצר מכוניות היברידיות חדשות, כל עוד יש בכך היגיון". למרות זאת, נראה שלפחות בשנים הקרובות לא נוכל לראות למשל הונדה CR-V היברידי או HR-V עם מערכת הנעה ירוקה.

עוד בנושא:
הוצג הונדה CR-V החדש
הונדה סיוויק TYPE-R החדשה הגיעה לישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully