וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשקת: פורשה הציגה את ה-911GTS החדשה

11.1.2017 / 14:36

פורשה חשפה גרסה חדשה של ה-911 GTS עם מנוע מחוזק ואבזור מורחב, לצד מקבץ שינויים בעיצוב החיצוני. בכבישים בהמשך השנה

פורשה 911 GTS. אתר יצרן
פורשה 911 GTS החדשה. הרבה גרסאות/אתר יצרן

מסיבות אסטרטגיות, בחרה פורשה לדלג על הופעה בתערוכת הרכב בדטרויט ולחשוף ברשת את החידושים בסדרת ה-911 GTS לשנת הדגם 2017. החברה משטוטגרט תשווק החל מחודש מרץ הקרוב לא פחות מ-5 גרסאות שונות של ה-GTS תוך שדרוגים במכלולים ובצד הקוסמטי שיתמכו במכירות להמשך שלוש השנים הבאות.

ההיצע השנה נחלק בין גרסת הנעה אחורית של ה-911 GTS קאררה, גרסת הנעה כפולה בשם קאררה 4 GTS, מרכב הטרגה GTS, ושני מרכבי קופה וקבריולה לדגם ה-GTS הרגיל. בסך הכול, היצרן הגרמני פותח דלת למגוון אפשרויות לפי טעמם של הלקוחות.

ללא קשר לסוג המרכב, כל הדגמים החדשים בסדרת ה-GTS נושאים בקרביים מנוע בוקסר משופר. יחידה זו, מפיקה מ-3.0 ל' טורבו הספק מרבי של 450 כ"ס ו-55.8 קג"מ הזמינים כעת מתחום נמוך יותר. כבר ב-2,150 סל"ד עומדת לרשות הנהג ערימה של מומנט, ובחיבור לתיבת הילוכים ידנית 7 מהירויות, או דו-מצמדית PDK, הביצועים בכל הגרסאות נעים בין 0-100 קמ"ש ב-4 שניות ועד 3.6 שניות בגרסת ההנעה הכפולה. המהירות המרבית היא 300 קמ"ש.

השינויים הקוסמטיים מבחוץ ומבפנים דורשים עין חדה. חובבי המותג אולי יצליחו לזהות פגושים חדשים וחישוקי 20 אינטש עם ליטוש קל של הפנסים הקדמיים והאחוריים, עיטורים מושחרים מאחור וספליטר חדש בסינר הקדמי. גם בתא הנוסעים אין בשורות מרעישות, מלבד שילוב אפליקציה בשם Track Precision המאפשרת לנהג לאגור מידע אודות ביצועיו ולבצע מדידות מדויקות על מסלולי המירוץ.

המחירים באירופה יחלו באזור ה-96 אלף יורו. מדיניות היבואנית לישראל 'אורכיד ספורטס קארס' היא לשווק בארץ כל דגם אפשרי של פורשה.

עוד בנושא:
נהג פורשה ניסה להרשים בחורה ועשה פדיחה רצינית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully