וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט האץ': הצצה ראשונה לטויוטה יאריס ספורט הלוהטת

12.1.2017 / 12:58

טויוטה פרסמה תמונה ראשונה של טויוטה יאריס ספורט 2017. המנוע חזק, השדרוגים מבטיחים להלהיב והבכורה בתערוכת הרכב בז'נבה

טויוטה יאריס ספורט. יצרן, ניר בן טובים
טויוטה יאריס ספורט החדשה/ניר בן טובים, יצרן

טויוטה פרסמה היום (חמישי) תמונה ראשונה ומעט פרטים אודות ההוט האץ' החדשה שלה שתופיע לראשונה במסגרת תערוכת הרכב בז'נבה בחודש מרץ הקרוב - יאריס ספורט 2017. היאריס החמה פותחה בעקבות מכונית הראלי הנוכחית של החברה היפנית שהוצגה לפני מספר חודשים ותשאב ממנה השראה טכנולוגית וקומץ אלמנטים חזותיים.

היאריס ספורט ממשיכה את קווי היסוד של נשיא החברה אקיו טויודה שהבטיח להצעיר את המותג ולחזק את הדגמים העממים, בין היתר על ידי מפנה הדרגתי בעיצובי מותג לקסוס וכן החייאת דגמים מיתולוגיים כמו טויוטה סופרה (שנמצאת בתהליכי פיתוח). כמו קודמתה, היאריס T-ספורט השובבה, גם גרסת הביצועים המודרנית תגיע במרכב 3 דלתות ומראה תוקפני - דגשים בפגוש הקדמי מלפנים ומאחור שנמתחים כלפי הצדדים, חישוקי 17 אינטש, צמיגים שמנים ולוגואים בלעדיים. כל דגמי היאריס הרגילים יושפעו מעיצובו של דגם הספורט, ויוכרזו כ"מתיחת פנים" בז'נבה.

את העוצמה תסחט היאריס ספורט ממנוע בנפח 1.6 ל' 4 צילינדרים טורבו בעל תפוקה מרבית של 210 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות והנעה קדמית. היא תקבל גם חיזוק במערכת המתלים, הבולמים והיגוי חד שיסייע לה במאבקים העתידיים מול יריבתה העיקרית - פורד פיאסטה ST. על ביצועים, אין עדיין פרטים רשמיים.

עוד בנושא:
משפחתית גדולה: נחשפה טויוטה קאמרי 2017
נהיגה ראשונה: טויוטה C-HR החדש. קרוסאובר קומפקטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully