וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יפ עולה על דרך חדשה

17.1.2017 / 14:28

סמל"ת שקיבלה את זיכיון הייבוא של מותג ג'יפ, לצד דודג', קרייזלר וראם מתחילה בשיווק דגמי המותג השונים בתמחור חדש

תחילת שיווק ג'יפ. קינן כהן, ספק 500
ג'יפ רנגייד - יהיה כרטיס הכניסה במחיר 156 אלף שקלים/ספק 500, קינן כהן

אחד המהלכים המסקרנים בשוק הרכב המקומי שהחל בספטמבר של השנה שעברה עם ההודעה על מעבר זיכיון הייבוא של מותג השטח ג'יפ לצד שאר מותגי פיאט-קרייזלר האמריקניים מחברת מכשירי תנועה לסמל"ת, הושלם הבוקר בהודעה על תמחור חדש לדגמי המותג וצפי ייבוא של כלי רכב נוספים מבית החברה האמריקנית-איטלקית.
המהלך שהינו חלק מתוכנית כלל עולמית של קונצרן FCA לאיחוד של כל פעילות הקבוצה תחת קורת גג אחת הפך את סמל"ת ליבואן בעל כמות זיכיונות הייבוא הגדול ביותר (פיאט, אבארט, אלפא, סובארו, פיאט מסחריות, ארקטיק-קאט, איווקו, אופנועי בטא וכעת גם גי'פ, דודג', קרייזלר וראם).

בחברה רואים במותג ג'יפ פוטנציאל מכירות גבוה מאשר בעבר (כ-700 כלים בשנה), יחד עם עבודה על תדמית המותג מכזה המוטה שטח לחבר במשפחת מותגי הפרימיום. תחת הסלוגן "רכב היוקרה הכי טוב בשטח ורכב השטח היוקרתי ביותר" – משבצת שמזוהה מאוד עם מותג אחר בעל מסורת ארוכה – לנד רובר. איך הם יעשו את זה, שאלה מצוינת שמהלך ההחדרה המחודש של המותג הזה יצטרך להתמודד איתה.

במסיבת העיתונאים שערכה היבואנית הבוקר הוצג קו הדגמים של כלי הרכב של ג'יפ בתמחור חדש.

רנגייד – הג'יפון העירוני שחולק בסיס עם פיאט 500X ויהווה "כרטיס כניסה" לעולם שם ג'יפ מפחית מחיר מ-17 אלף שקלים ל-156 אלף שקלים.

צ'ירוקי – רכב השטח המעוצב שמטשטש את הקו בין ג'יפ לאופנת הקרוסאוברים אבל שומר על יכולות השטח ומבוסס על פלטפורמה מוארכת של אלפא ג'ולייטה יורד מ-220 אלף שקלים ל-210 אלף שקלים ומוסיף רמת גימור חדשה בשםLOGITUDE במחיר של 215 אלף שקלים.

גרנד צ'ירוקי – רכב השטח האייקוני שעבר מתיחת פנים לשנת 2017 יתחיל ב-325 אלף שקלים.

רנגלר – הדבר האמיתי בכל הקשור לנהיגת שטח של ממש מוסיף להיצע הקיים גם את גרסת הרוביקון הקשוחה במרכב קצר (שילוב בו לא שווק באופן סדיר בעבר) במחיר של 300 אלף שקלים.

בנוסף לאלו, צפוי להגיע השנה גם הדור החדש של הקומפאס שהוצג לאחרונה בארצות הברית.

ההשקה המחודשת של המותג תלווה בפתיחה של אולם תצוגה חדש בהרצליה פיתוח, אשר יצטרף לאולמות התצוגה בחיפה, ירושלים ובאר שבע. בנוסף תלווה את המותג פעילות היקפית דוגמת אירועי לקוחות, הדרכות נהיגה, טיולי שטח וכן מוקד 24/7 לשירות הלקוחות.

עוד בנושא:
אילו רכבי שטח טהורים עדיין נמכרים בישראל, ומה צפוי ב-2017?

Jeep: הקומפאס יהיה הלהיט הגדול בתולדות המותג

ג'יפ מצדיעה לרנגלר

דגמים חדשים ל-2017 בסמל"ת

אלפא רומיאו סטלביו. אתר יצרן
בדרך אלינו - אלפא סטלביו/אתר יצרן

בנוסף להצגת תחילת השיווק של מותג ג'יפ, הציגה היבואנית גם את הצפי למספר דגמים חדשים שתשיק השנה.

הדגם המרכזי הוא סובארו אימפרזה החדשה. אמנם הרבה שנים חלפו מאז היה שם נרדף למשפחתית נפוצה, אולם מבחינת היבואנית הוא עדיין מהווה נדבך מרכזי בשאיפות הצמיחה של המותג. המכונית החדשה לחלוטין שהוצגה בתערוכת ניו יורק בשנה שעברה תגיע לישראל בחודש מרץ.

פיאט טיפו המשפחתית תרחיב את ההיצע שלה עם תצורות האצ'בק וסטיישן הראשונה בסוף הרבעון הראשון והשנייה במהלך הרבעון השני. מפרטים ומנועים לא הוצגו, אך סביר להניח שנפגוש שם הן את מנוע ה-1.4 ליטר טורבו והן מנוע דיזל.

אלפא תתחדש בשני דגמים הראשון הוא הג'וליה החדשה שכבר החלה להיות משווקת בינואר במחיר של החל מ-253 אלף שקלים לגרסת ה-200 כ"ס. הדגם השני הוא הסטלביו – כביש-שטח שיתחרה מול פורשה מקאן. לסטלביו יהיו מנועי בנזין בנפח 2.0 בהספק 280 כ"ס ו-2.9 ליטרים 510 כ"ס בגרסת התלתן ירוק והנעה כפולה. תחילת השיווק מתוכננת לרבעון השני של 2017.

קרייזלר פסיפיקה – המיניוואן הגדול של קרייזלר המחליף את הגרנד וויאג'ר החל להימכר בארצות הברית ויגיע לישראל לקראת סוף השנה.

לגבי מוצרים של מותג דודג' היבואנית כרגע בשלב האפיון הראשוני ובחינת היבוא של הדגמים, תהליך שלהערכתה יארך כשלושה חודשים עד חצי שנה, ובהמשך תמחור שלהם מול היצרנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully