וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לקניון: רכב הפנאי הקומפקטי של פולקסווגן יוצג השנה

19.1.2017 / 13:07

רכב הראווה T-ROC שנחשף ב-2014 יבשיל לדגם סדרתי בחודשים הקרובים ועשוי לקבל בכורה רשמית בקיץ. הטיגואן מקבל אח קטן

פולקסווגן t-roc. אתר יצרן
פולקסווגן T-ROC קונספט. יתברג מתחת לטיגואן/אתר יצרן

גרסת ייצור של פולקסווגן T-ROC, רכב הפנאי הקומפקטי שהוצג כדגם רעיוני לפני שנתיים כבר נמצא ממש מעבר לפינה, כך מדווחים כלי התקשורת בצרפת. ה-T-ROC יהיה גרסתו העממית של רכב הפנאי היוקרתי אודי Q2 וישאב ממנו חלק ניכר מהמכלולים.

מכונית הקונספט שהוצגה בז'נבה ב-2014 התהדרה בשתי דלתות ותקרה מתפרקת, אולם גרסת הייצור תאמץ מבנה סטנדרטי עם 5 דלתות ותקרה רגילה. יחד עם זאת, מסתמן שפולסווגן בכל זאת תרחיב את המשפחה ותאפשר לרכוש דגם "קיץ" שבו ניתן להסיר פאנלים מהתקרה ולאפסנם בתא המטען, ולהנות מקרני השמש.

החיבור של ה-T-ROC לאודי Q2 יתורגם לשימוש גם בפלטפורמה המודולארית של הקונצרן, משמע מידות דומות, הנעה קדמית ומנועים פחות או יותר זהים; בחזית, יישא ה-T-ROC מנוע 1.4 ל' המשרת כיום את אודי A3 בין היתר, וכן בגרסתו הבכירה ביותר מנוע 2.0 ל' TFSI עם כ-170 כ"ס וחיבור לתיבת הילוכים דו-מצמדית. מערכת הנעה כפולה 4 מושן (מצמד הלדקס) תהיה זמינה בדגמים היוקרתיים של הסדרה.

רכב הפנאי הקומפקטי ימוצב בסביבת הקונצרן תחת פולקסווגן טיגואן ויתחרה בסגמנט רכבי הפנאי העירוניים, מול אופל מוקה X בין היתר. בפולקסווגן ממשיכים לקדם במרץ מיזמים שיסייעו להם להתמודד עם משבר דיזלגייט, ואף חשפו לאחרונה גרסת 7 מושבים של הטיגואן בשם "אולספייס" שהינה המקבילה האירופית לקרוסאובר המגודל שנתפר לשוק האמריקני - פולקסווגן אטלס.

ה-T-ROC ישיל את שמו הרעיוני לטובת תואר שהולם את VW ורכבי הפנאי החשובים ביותר שלו. המכירות הראשונות באירופה עשויות לצאת לדרך בסוף השנה או בתחילת 2018.

עוד בנושא:
מנהל מהיר ועצבני: פולקסווגן פאסאט GT בניחוח אמריקני
הוצגה סקודה אוקטביה RS המחודשת. קפיצת כוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully