וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמנה מוקדמת: החל שיווק לנד רובר דיסקברי החדש בישראל

19.1.2017 / 12:15

חברת המזרח פותחת את פנקס ההזמנות ומאפשרת לרכוש את לנד רובר דיסקברי 5 בהזמנה מוקדמת באמצעות מערכת מציאות מדומה באולמות. המחירים, החל ב-508 אלף שקלים

לנד רובר דיסקברי. אתר יצרן
לנד רובר דיסקברי 5, עכשיו בהזמנה מוקדמת בישראל/אתר יצרן

חברת המזרח, יבואנית דגמי לנד רובר לישראל הודיעה היום כי החל שלב מקדמי לרכישת רכב שטח היוקרתי לנד רובר דיסקברי 5, חודשים ספורים אחרי חשיפתו לעולם. הדיסקו ימכר בארץ עם 2 מנועים עיקריים ומספר רמות אבזור, כאשר את ההזמנה המוקדמת ניתן לבצע באולמות המכירה באמצעות מערכת מציאות מדומה דרכה ניתן לקבל חווית "התנסות" מיוחדת.

הדור השלישי של הלנד רובר דיסקברי מבוסס על קונספט מ-2014. הדגם הסדרתי הוצג בתחילת ספטמבר האחרון והוא חולק פלטפורמה עם ריינג' רובר וריינג' רובר ספורט. לנד רובר בחרו בעיצוב מעוגל יותר מקודמיו כדי לפנות גם לגזרת הקרוסאוברים המשפחתיים בסגמנט הפרמיום, ובניגוד לדורות היוצאים נוטש את השלדה הקודמת לטובת מרכב אחוד. יחד עם זאת, עדיין מדובר ברכב שטח מיומן עם מערכת מתלים אדפטיבית, זווית גישה ונטישה מצוינות, משקל מופחת ב-100 ק"ג בהשוואה לדיסקו 4, מרחב פנים משופר ומנועים אנרגטיים מוזנים בנזין וסולר (טכנולוגיית אינג'ניום).

בארץ, ישווק ב-4 גרסאות:
מנוע 2.0 ל' עם 180 כ"ס בגרסת SE נטול הילוך כוח ב-508 אלף שקלים.

מנוע 2.0 ל' עם 240 כ"ס, 7 מושבים במחיר של 578 אלף שקלים.

דגם ה-HSE, לו מנוע 3.0 ל' טורבו דיזל עם 258 כ"ס במחיר של 668 אלף שקלים.

דגם ה-HSE לקשרי הבכיר בסדרה עם מנוע 3.0 ל' המפיק 258 כ"ס במחיר של 765 אלף שקלים.

כל המנועים מחוברים לתיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות תוצרת ZF ובקרת 'טריין ריספונס' דור שני להתאמה לנהיגה מורכבת בתנאי שטח.

רמי וקסמן סמנכ"ל השיווק חברת המזרח: "אנו נרגשים מאד לקראת הגעת הדגם החשוב ביותר של לנדרובר, הנושא את הDNA המובהק של המותג, ושמחים לבשר כי עשרה רכבים ראשונים כבר נמכרו. נאמנים למסורת המותג, הרכבים יצטיינו ביכולות השטח שלהם ואנו מחכים שהצמיגים כבר יוכלו לטבוע את טביעותיהם הראשונות בשבילי הר חורשן ומדבר יהודה. אחד האתגרים המרכזיים שלנו כרגע הוא הגדלת ההקצאות לישראל, מאחר ומדובר ברכב יוצא דופן וחדשני, אשר יימכר בהצלחה רבה ללקוחות המותג הקיימים ובנוסף יהווה מוקד משיכה ללקוחות פוטנציאלים חדשים".

עוד בנושא:
משווה פרמיום: דיסקו ספורט נגד ב.מ.וו X3 ו-וולוו XC60

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully