וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה איטלקית: 2016 הייתה שנת השיא של למבורגיני

22.1.2017 / 8:13

יותר אנשים קנו למבורגיני חדשה ב-2016 מבכל שנה אחרת בהיסטוריה של המותג האיטלקי. מתבשל בתנור - רכב הפנאי, אורוס

למבורגיני אוונטדור S. אתר יצרן
למבורגיני אוונטדור S/אתר יצרן

למרות משבר דיזלגייט, ראשי פולקסווגן יכולים לחכך ידיהם בהנאה; אחד ממותגי העל של הקונצרן, למבורגיני רשם (שוב) את שנת המכירות הרווחית ביותר בתולדותיו אשתקד. כן, הרבה מאוד אנשים רצו ב-2016 לקנות מכוניות למבורגיני וסייעו לשור הבולונזי להגיע ליותר מ-3,400 מכירות ב-12 חודשים.

היקף המכירות הסתכם ב-3,457 יחידות - זינוק בשיעור של שבעה אחוזים ביחס לשנה שלפני כן. בכך, הודיעה למבורגיני כי הגדילה את מכירותיה באופן עקבי בשש השנים האחרונות עם גדילה של למעלה מ-250% במסירות רכב חדש.

"ב-2016 הוכיחה למבורגיני שמצבה הכלכלי מצוין", אומר סטפנו דומינקלי, מנכ"ל החברה. "קפצנו לשיא מכירות של כל הזמנים ועמדנו במספר יעדים חשובים שהצבנו לעצמנו בשנים האחרונות". השוק הרווחי ביותר של למבורגיני הוא ארה"ב, עם 1,016 מכירות, בעוד אחריה בהפרשים לא גדולים הייתה בריטניה, ואחריה יפן וקנדה. למבורגיני הורקאן, הייתה המכונית הנמכרת ביותר עם היקף מסירות של 2,353 כלי רכב, בעוד האוונטדור קפצה מ-1,003 מסירות בשנת 2015 ל-1,104 בשנה שלאחר מכן. שאר הדגמים הרכיבו אחוזים בודדים מסך מכירות החברה.

בהתכנות של למבורגיני נערכים לעוד מקפצה כלכלית שעתידה להגדיל את מאזניה; בשנת 2018, תחנוך למבורגיני את רכב הפנאי הראשון בתולדותיה - למבורגיני אורוס. לא בלבד שזהו קרוסאובר מן המניין, תהיה לו גם מערכת הנעה היברידית עם טעינה מהשקע (פלאג-אין).

הוא יבוסס על פלטפורמה מודולארית המשרתת כיום את אודי Q7 עם מנוע בנזין 4.0 ל' כפול מגדשי טורבו של הגרמנים. הוא צפוי להשאר נאמן לעיצובים המקוריים של רכב הראווה שהוצג בין השנים 2012-2015, תוך שינויים קלים להתאימו לרוח התקופה. למבורגיני תמצב אותו ישירות מול בנטלי בנטיאגה וכן מול רכב הפנאי המסתמן של רולס רויס (קולינאן).

עוד בנושא:
הר איטלקי: מבחן דרכים במזרטי לבנטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully