וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיאבל לובש ג'ינס

יוסי שווץ

22.1.2017 / 10:02

דוקאטי מזריקים דיזל לדגם שלהם וזה עובד טוב דווקא, רק שלא בהנעה בסולר מדובר כי אם בתוסף שיק מרוכז בזכות טיפול ישיר בדגם הדיאבל

דוקאטי דיאבל דיזל. אתר יצרן
דוקאטי דיאבל דיזל - שרירים בג'ינס/אתר יצרן

אז בניגוד לשם דיאבל דיזל, לא מדובר על גרסה מונעת סולר לשוק המוניות ולא מהנדסי המנוע היו אלו שעמלו עליו אלא מנהל קריאטיבי בחברת האופנהDIESEL , כן כן, זו הידועה בג'ינסים וה-STREET WEAR המיוחדים שלה. זו לא הפעם ראשונה שזה קורה, כבר ב- 2012 דוקאטי ודיזל שיתפו פעולה ביצירת המונסטר דיזל: גרסה בצביעת משי ירוקה של נגמ"ש וגימור בשחור מט של מטול אר.פי.ג'י. על בסיס המונסטר 1100 מקורר האוויר.

הפעם הם הלכו רחוק יותר עם הכיוון של ה"מיליטארי אורבאן שיק": חלקי גוף מלוחיות פלדה המרותכות זו לזו בתפרים גסים ולא מטופלים (בכוונה כמובן), מסמרות תעופתיות בולטות, ציפוי קרמי שחור משחור למפלטים, כיסא עם פיסול מיוחד מעור חום בעל מראה ווינטאג' ועוד כמה עשרות פרטים קטנים שהופכים את הדיאבל לאופנוע שיכול היה להרגיש לגמרי בבית על הסט של "מקס הזועם: כביש הזעם". אבל לכו תדעו אם אין כאן איזו השפעה ישראלית אפילו, שכן מספרים שבביקור בארץ, רנצו רוסו, מנכ"ל דיזל, התרשם מאד מהקוליות של החיילים והחיילות שלנו על מדיהם הירוקים, אולי הם אלו שהעניקו לו השראה.

ההשקה של ה-DDD, כלומר הדוקאטי דיאבל דיזל, התקיימה בסוף שבוע האופנה במילאנו והאירוע היה מפוצץ עד אפס מקום במפורסמים, מפורסתמים ועוד כול מיני פוזאים. אבל למרות האוכלוסיה ההזויה משהו ונטולת הקשר לאופנוענות, ללרנצו רוסו יש דווקא שפע קרדיט כחובב אופנועים אמיתי (ונראה לי שהתרשם מכך שבתוך הקהל הגדול אני הייתי היחידי שהחזיק קסדה של אופנוע במינוס שתי מעלות באותו ערב...). מעבר להיותו רוכב בעצמו, החברה שלו הייתה ספונסרית ראשית של סדרת הסופרבייק העולמי בימיה המקדמים בתחילת שנות התשעים. בהמשך, הלוגו של החברה גם הופיע על האופנוע הרשמי של דוקאטי, כספונסר ישיר של קארל פוגרטי הענק. העברה מהירה קדימה ודיזל חוזרת לספנסר את דוקאטי בתקופת וולנטינו רוסי בעונת 2011 אם כי בטח זה לא היה עונג גדול.

כיאה לשטן ממונע, רק 666 יחידות של הדוקאטי דיאבל דיזל ייוצרו בסה"כ, כולן יהיו על הבסיס המכאני של הדיאבל הסטנדרטי הנוכחי: כלומר מנוע טסטהסטרטה 11 מעלות עם 162 כ"ס, חבילת בקרה אלקטרונית DUCATI SAFETY PACK: ABS, בקרת משיכה והאפשרות לבחור בין שלושה מצבי רכיבה. למרות שבבסיס האופנוע נותר בעצם כלי כמעט סדרתי, אי אפשר להתעלם מהכמות הלא קטנה של מלאכת היד הנדרשת כדי לייצר את כל הפרטים המיוחדים השונים בדגם הדיזל, שלא לדבר על השופוני שבבעלות של דגם בסדרה מגבלת של "מעצב". בהתחשב בכל זה, תג מחיר שנגבה עבור "דגם הדיזל" וגבוה בכ-40 אחוזים ביחס לדגם הרגיל, יכול להישמע הגיוני אפילו, במיוחד כאשר אנשים משאירים כיום סכומים לא מבוטלים אצל כול מיני בוני אופנועים בסדנאות למיניהם. עבור אלו שה-DDD אפקוליפטי ואפל מדי או יקר מעבר לכול פרופורציה, יש קולקציה מיוחדת שדיזל השיקו מצידם עבור האופנוע. למעיל העור החום שראיתי תלוי בתצוגה ממש לא הייתי מתנגד, אפוקליפטי - שמאפוקליפטי.

עוד באותו נושא:
דיאבל X עוד שרירים לדוקאטי הבריון

דוקאטי דיאבל דיזל. אתר יצרן
רק 666 יחידות של השטן מתוכננות לייצור/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully