וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-4X4 הנמכר בישראל: סובארו תציג XV חדש בתערוכת ז'נבה

24.1.2017 / 7:48

רכב הכביש-שטח של סובארו יחנך בדור שני במסגרת תערוכת הרכב בז'נבה בעוד פחות משלושה חודשים. בינתיים, רק קדימון וקצת פרטים

סובארו XV. אתר יצרן
הספירה לאחור לקראת הצגת ה-XV החדש/אתר יצרן

סובארו הכריזה אמש (שלישי) כי תציג במסגרת תערוכת הרכב בז'נבה את הדור השני (אם לא מחשיבים את גרסת ה-B3) של רכב הכביש-שטח סובארו XV, רכב הפנאי הקומפקטי 4X4 הנמכר ביותר בישראל בשנים האחרונות. בסובארו ממעטים בתיאורים אודותיו או בפרטים טכנולוגיים, כך שלפחות את הרמזים הויזואלים היחידים ניתן לקבל באמצעות תמונת הטיזר (קדימון) המעורפלת שהופצה באתר החברה.

סובארו תבסס את ה-XV החדש, כמו קודמו על שלדת סובארו אימפרזה. אולם ב-2017, מדובר בפלטפורמה חדשה ומודולארית בשם SGP או Subaru Global Platform. הקרוסאובר המיומן של סובארו ימשיך להתגאות ביכולת מהוקצעת בשטח (או עדיפה באופן משמעותי על פני מתחריו) בזכות מערכת ההנעה הכפולה הסימטרית. סביר שהוא גם יעשה שימוש בחלק מהמנועים של האימפרזה החדשה, בכלל זה תעמוד לרשות הלקוחות בעתיד אופציה לרכוש אותו עם מנוע היברידי.

הצללית של ה-XV תשמר וכך גם מידותיו השימושיות יחסית, שאולי יצמחו באופן סמלי באזור השורה השניה ותא המטען כדי לרווח את תחושת החלל. סובארו תעצב אותו על פי רשמים של רכב קונספט שהופיע בתערוכת ז'נבה הקודמת שנשא את פילוספיית ה-,Dynamix X Solid, וסבירות גבוהה שהוא יאמץ חלק ניכר מהחרטום החדש והפנסים המלוכסנים שמעטרים כיום את האימפרזה 2017.

סובארו אימפרזה החדשה, שתגיע אלינו במהלך שנת 2017, מסתמנת כמכונית הרבה יותר טובה מהדור היוצא. אולם נוכח השינויים בהרגלי הצריכה, רכב הכביש-שטח של סובארו צפוי להיות גורם המשיכה העיקרי של היבואנית סמל"ת גם בשנים הקרובות. בשלב זה, לא ידוע עדיין מועד שיווקו המדויק של ה-XV החדש בארץ.

עוד בנושא:
יש לכם עוד זמן, עד שתגיע סובארו אימפרזה טורבו החדשה
זה כנראה הקרוסאובר הכי גדול שסובארו ייצרה אי פעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully