וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שראינו אותם לראשונה בקלן ובמילאנו, הקוואסאקי Ninja 650 ו-Z650 הגיעו לישראל

7.2.2017 / 15:44

צמד האופנועים החדשים של קוואסאקי פונים לפלח שוק חשוב מאוד ומיועדים למגוון רחב מאוד של רוכבים

קוואסאקי. אתר יצרן
קוואסאקי נינג'ה 650 החדש בישראל/אתר יצרן

רשימת החידושים של שני האופנועים ארוכה ומתחילה בעיצוב. ה-NINJA קיבל עיצוב חד ואגרסיבי בהתאם למשפחת הסופרספורט של קאוואסאקי. ה-Z650 לעומתו עוצב בהשראת פילוסופיית "סוגומי" המאפיינת את דגמי סדרת Z של קאוואסאקי הכוללת את אופנועי סדרת הסטריט-פייטר.

המנוע המשותף לשתי הגרסאות הוא בעל שני צילינדרים מקביליים בנפח 649 סמ"ק ומפיק 68 כוחות סוס. מכלולי המנוע עברו שדרוג על מנת להפיק תגובת מצערת טובה יותר והגדלת המומנט הזמין בסל"ד ההמוך והבינוני, בעיקר בטווח השימושי של בין 3000 ל- 6000 סל"ד. בזכות כך מתקבלת תגובת מנוע מדויקת ועוצמתית.

כדי להקנות לאופנועים התנהגות זריזה, השלדה תוכננה מחדש לעומת דגם הוורסיס אותו הם מחליפים. השלדה החדשה קלה יותר ,15 ק"ג, ועשויה מסבך צינורות פלדה. באמצעות שלדה זו הושג משקל עצמי נמוך העומד על 187 ק"ג בלבד עבור ה-Z650 העירום ו-193 ק"ג עבור ה-NINJA הספורטיבי. להשלמת חוויית הרכיבה, נעשה שימוש בבולם אחורי אופקי חדש, שתוכנן על מנת להקנות איזון בין התנהגות כביש בעלת אופי ספורטיבי ובין נוחות בעיר ומחוצה לה.

תנוחת הרכיבה והארגונומיה תוכננו מחדש על ידי על מנת לשפר את הנוחות ולהתאים למגוון רחב יותר של רוכבים. כעת תנוחת הרכיבה זקופה יותר, לצד גובה מושב נמוך העומד על 790 מ"מ. נתונים אלה הופכים את צמד האופנועים לידידותיים ומתאימים עבור מגוון רחב מאוד של רוכבים. ל-NINJA 650 משקף רוח בעל מראה ספורטיבי עם קריצה לאופנוע הסופרבייק ZX10. בהתאם לקונספט האופנוע והתאמתו למגוון רחב של משימות, הקנו בקאוואסאקי את האפשרות לכוונון המשקף בין שלוש אפשרויות, בטווח של 60 מ"מ.

בתוך רשימת החידושים ניתן למצוא גם מצמד מוגבל החלקה לטובת הבטיחות ושיפור השליטה. מנגנון זה פותח בעזרת חטיבת המרוצים KRT המובילה את אליפות העולם למרוצי סופרבייק בשנים האחרונות.

צמד האופנועים נחתו בישראל ויהיו זמינים בקרוב באולמות התצוגה של מטרו מוטור במחיר של 49,985 ¤ לשני הדגמים.

  • עוד באותו נושא:
  • קוואסאקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully