וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט סילברדו החדש – בא לעבוד

13.2.2017 / 5:39

חברת UMI יבואני שברולט לישראל מתחילה בשיווק הסילברדו המחודש. 445 כ"ס ו-124.5 קג"מ לצד מערכות בטיחות מתקדמות. המחיר - החל מ-200 אלף שקלים

שברולט סילברדו החדש. אתר יצרן
שברולט סילברדו המחודש - הכל מרובע, אפילו בתי הגלגלים/אתר יצרן

מקלט מס או משאית קלה, לא משנה איך רואים הלקוחות של שברולט סילברדו את הטנדר שלהם, החל מהשבוע הם יקבלו אותו חזק ומאובזר יותר מבעבר.

מהבחינה החיצונית אולי יהיה קצת קשה לכם להאמין, אבל המעצבים של שברולט הצליחו לעשות את הסילברדו רבוע אפילו יותר, וזה כבר משהו שמאתגר את חוקי ההנדסה והגיאומטריה. למעשה הוא כל כך מרובע שאפילו בתי הגלגלים שלו מרובעים... לפחות המראה הזה נשבר קצת בזכות כונס האוויר על מכסה המנוע,.

מתחת למכסה המנוע, טורבו דיזל 8V ממשפחת הדורמקס בנפח 6.6 ליטרים מפיק 445 כ"ס ו-124.5 קג"מ (שווה ערך ל-5-6 משפחתיות ביחד). כל זה מחובר לתיבת הילוכים בת שישה יחסי העברה.

עוד באותו נושא:
הוצג: שברולט טראוורס החדש
ראיון עם בכירי GM

סילברדו המחודש ישווק בשתי תצורות קבינה, כפולה ומורחבת (קבינה וחצי), בשתי רמות גימור (LT ו-LTZ) ובהנעה כפולה (למעט גרסת ה-LT בתצורת הקבינה המורחבת שתהייה זמינה גם בהנעה אחורית בלבד).
רמת הגימור LT מאובזרת מאוד ומכילה בין היתר תאורת לד בתא הנוסעים, פנסי ערפל, מצלמת רוורס, מיגון גחון, אגן שמן ודיפרנציאל (בגרסאות ה-4X4), חימום למראות הצד, בקרת שיוט ואקלים מפוצלת, מערכת מולטימדיה עם מסך 8 אינץ', כיסא נהג חשמלי ועוד. בתצורות ההנעה הכפולה יצוידו כלי הרכב בבולמי RANCHO ומערכת בקרת נסיעה במורד.

רמת הגימור LTZ מוסיפה מערכת מקורית להתראה בפני התנגשות לפנים והתראת סטייה מנתיב (ברמת הגימור LT מותקן מובילאיי). חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, כיוון חשמלי למושבי הנהג והנוסע, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, ריפודי עור, מטען אלחוטי לסלולרי ועוד.

שתי רמות הגימור מצוידות בשש כריות אוויר, בקרות יציבות, בקרת משיכה ייעודית לגרירה ומערכת לניטור לחץ האוויר בצמיגים.

מחיר הסילברדו המחודש:

2X4 LT קבינה וחצי 199,900 שקלים
4X4 LT קבינה וחצי 224,900 שקלים
4X4 LTZ קבינה וחצי 244,900 שקלים

4X4 LT קבינה כפולה 234,900 שקלים
4X4 LTZ קבינה כפולה 262,900 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully