וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי 812 Superfast – לגרד את המעטפת

17.2.2017 / 17:36

עם מנוע V12 ו-789 כ"ס, פרארי 812 Superfast היא מכונית שבהחלט ראויה לשם שלה, ההצגה הרשמית בתערוכת ז'נבה במרץ

פרארי 812. אתר יצרן
פרארי 812. סוף הדרך/אתר יצרן

כאשר פרארי נדרשת להציג יורשת למכונית הדגל שלה ה-F12, זו לא משימה שמקלים בה ראש. בתור המכונית שאמורה לעמוד בשפיץ של הפרמידה היא חייבת להיות כזו שתשמש כנושאת הלפיד שמועבר ממכונית למכונית של פרארי מאז 1947.

עוד בנושא:
כמה מכוניות פרארי-מזרטי נמכרו בארץ ב-2016?

השם שלה, מסגיר את אחת מנקודות המפתח של המכונית החדשה, ה-Superfast היא למעשה הפרארי המהירה ביותר בייצור סדרתי. עם 339 קמ"ש מירביים היחידה שמהירה ממנה היא הלה-פרארי, אולם היא אינה מכונית סדרתית, מה שכן, בתחרות למי מהן יש את השם המגוחך יותר – התחרות עדיין קיימת. התאוצה למאה קמ"ש אגב, עוצרת את הסטופר על 2.9 שניות.

את היכולות האלו היא שואבת ממנוע 12V אטמוספרי בנפח 6.5 ליטרים שמייצר 789 כ"ס ו-73.2 קג"מ. שלמרות ההימנעות ממגדשי טורבו ממש לא צריך להתבייש בטכנולוגיה שלו, כולל הזרקת דלק ישירה בלחץ של 350 באר עם צינורות יניקה בעלי גיאומטריה משתנה לראשונה במכונית על, המתבססים על רעיון דומה במכוניות הפורמולה 1 של פרארי של השנים עברו טרום מגדשי הטורבו. הכוח מועבר לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמד.

בהיבט הדינאמי, ל-812 היגוי לכל ארבעת הגלגלים, בדומה לזה של ה-12F. חלוקת המשקל היא 47 לפנים ו-53 אחוזים לאחור. עם 80 אחוזים מהמומנט שזמינים כבר ב-3,500 סל"ד כדאי שיהיה מי שיפקח על הנהג שלה, לכן פרארי מציידת גם את ה-812 במערכת ה-SSC בגרסה 5.0 שלה שתעזור גם לנהג הבינוני ביותר להוביל את המכונית למחול סחיפות זנב פוטוגני. למכונית יש גם מספר כנפונים אקטיביים נסתרים שמיועדים לסייע לה להיצמד לקרקע במהירות גבוהה ונפתחים בעת הצורך. בשורה נוספת היא ציוד המכונית לראשונה בפרארי בהגה חשמלי ולא הידראולי כבעבר. אנחנו נהייה חייבים לנהוג בה כדי להגיד אם זה עבד להם...

פרטים נוספים וגם מחיר ייחשפו עם ההצגה שלה בתערוכת ז'נבה בתחילת חודש מרץ. מ"אוטו-איטליה" יבואנית פרארי לישראל נמסר כי אין צפי להגעה של המכונית לישראל אלא במידה ותתקבל הזמנה של לקוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully