וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל RIDE&ROLL – סופ"ש של מוזיקה ואופנועים

19.2.2017 / 8:18

יבואנית האופנועים מטרו מוטור, רשת מלונות פתאל ועיריית אילת מזמינות את הרוכבים לסופ"ש של הופעות רוק עם ברי סחרוף, אביב גפן, מוש בן ארי ואחרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם ברי סחרוף יהיה שם/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעבר לים, מסביב לעולם, פסטיבלים המשלבים חברת אופנועים ומוזיקה נערכים מזה עשרות שנים באנגליה, גרמניה, צרפת, אוסטרליה, ארצות הברית ומדינות מפותחות תרבותית מוטורית – עכשיו סוף סוף גם בישראל.

מטרו-מוטור, יבואנית מותגי ימאהה, קוואסאקי וסאן יאנג, בשיתוף רשת מלונות פתאל ועיריית אילת מכריזות על פסטיבל RIDE&ROLL שייערך בחודש אפריל בעיר אילת.

הפסטיבל יהיה שיאו של אירוע שיתחיל ברכיבה משותפת לעיר הדרומית במה שמתוכנן להיות מסע האופנועים הגדול בישראל ויכלול אלפי רוכבים ורוכבות על גבי אופנועים וקטנועים.

האירוע מתוכנן לתאריכים 20-22 באפריל במלונות ארמון הרודס בוטיק, U קורל ביץ' אילת, U סאנרייז אילת ולאונדרו קלאב של רשת מלונות פתאל.

נקודת המפגש הראשית ליציאת המסע תהייה בסינימה סיטי גלילות שם לאחר כינוס הרוכבים יצאו לדרך בקצב אישי לאורך כ-350 ק"מ לאילת כאשר בדרך ימתינו לרוכבים נקודות התרעננות.

בסיום המסע וההגעה לעיר אילת, יבצעו הרוכבים צ'ק אין למלונות וההופעה הפותחת של ברי סחרוף תערך במלון הרודס, ביום שישי יארח מלון U סאנרייז אילת מסיבת בריכה ובשישי בערב ייערכו הופעות של אביב גפן ומוש בן ארי. במהלך השבת יעמדו מתקני המלון לרשות האורחים עד לסיום הפסטיבל.

מכירה מוקדמת של כרטיסים לפסטיבל החלה והמחיר ההתחלתי למשתתף הכולל את כל ההופעות, הפעילות והשהות במלונות עומד על החל מ-1,350 שקלים (חצי פנסיון).

לפרטים נוספים והרשמה:
http://www.fattal.co.il/ride-and-roll

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully