וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי אקסנט החדשה בבכורה קנדית

22.2.2017 / 8:35

יונדאי חשפה את גרסת 2017 של המשפחתית הקטנה אקסנט תוך יישור קו וויזואלי עם יתר בנות המשפחה. בישראל? לא בעתיד הקרוב

המכונית החדשה מהיסוד גדולה וקלה מהדגם הנוכחי וכן מציגה שיפור ברמת החומרים ומערכות הבטיחות המתקדמות. גרסה אירופית תוצג ככל הנראה בתערוכת ז'נבה

יונדאי אקסנט הוצגה בקנדה. אתר יצרן
אקסנט החדשה מאמצת את המראה העדכני של דגמי יונדאי, בעיקר הגריל המשושה/אתר יצרן

הדור החמישי למשפחתית הקטנה של יונדאי הוצג בבכורה עולמית בתערוכת הרכב של קנדה הנערכת בימים אלו בטורונטו.

זו אמנם הגרסה המיועדת לשוק הקנדי והצפון אמריקני, אולם למרות הבדלי האבזור והמנועים שעשויים להבדיל אותה מהגרסה האירופית, ניתן לראות בה את העיצוב אותו אנחנו כנראה נפגוש עם הצגת הגרסה הרלוונטית עבורנו.

כך למשל היא מאמצת באופן גורף את העיצוב הנוכחי של דגמי יונדאי הנוכחיים, בעיקר עם הגריל בצורת המגן המשושה והפנסים הקדמיים המשוכים לאחור בחזית וקו הגג שנותן לה את צללית הקופה ארבע דלתות שפגשנו באלנטרה.
המכונית החדשה לחלוטין גדולה מעט יותר מהדור היוצא, עם 438 ס"מ לאורך, רוחב של 173 ס"מ וגובה של 145 ס"מ. בסיס הגלגלים עלה בס"מ בודד והוא עומד עכשיו על 258 ס"מ. נפח תא המטען יעמוד על 387 ליטרים.

המנוע איתו הוצגה המכונית הוא 1.6 ליטר אטמוספרי עם 132 כ"ס בשילוב תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית, שתיהן עם שישה יחסי העברה.

עוד באותו נושא:
יונדאי i10 המחודשת, וגרסאות חדשות לספייס סטאר ואאוטלנדר

תא הנוסעים התעדכן בחומרי דיפון חדשים ורכים, ולטענת החברה גם שיפור בבידוד הרעשים. מסך מגע מרכזי לשליטה במערכת המולטימדיה בשני גדלים 5 או 7 אינץ' עם מצלמת רוורס מקורית בהתאם לרמת הגימור. מערך הבטיחות כולל שש כריות אוויר, בקרת יציבות ובלימה אוטונומית כסטנדרט.

המכונית עצמה צפויה להתחיל להימכר ברבעון האחרון של שנת 2017 ותצורת ההאצ'בק 5 דלתות תגיע אחריה. כמו כן, בשלב זה ובהיעדר גרסה אירופית הדגם עדיין אינו רלוונטי לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully