וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס LS500h - פאר היברידי

7.3.2017 / 11:25

לקסוס פתחה את תערוכת ז'נבה בסערת חשמל עם הצגת ה-LS500h גרסה היברידית למכונית הפאר החדשה של החברה

לקסוס LS500H. אתר יצרן
שילוב של מנוע בנזין V6 עם שני מנועים חשמליים להספק כולל של 359 כ"ס/אתר יצרן

אחרי שהציגה את גרסת הבנזין עם מנוע ה-V6 בתערוכת דטרויט בשנה שעברה, לקסוס מתפנה להציג את המהדורה ההיברידית שלה.
כראוי ליצרנית שהייתה מהחלוצות של שילוב מנועים היברידיים בקרב יצרניות הפרימיום ובפרט בקטגוריית הפאר, היא עושה את זה עם הטכנולוגיה ההיברידית העדכנית ביותר.

המכונית שמבוססת על פלטפורמת ה-GA-L של לקסוס, המשמשת גם את מכונית הקופה LC ותשמש דגמים נוספים של לקסוס מכוונת למאפיינים דינאמיים יותר מאשר אלו שהציגו הדגמים הקודמים של החברה. עם חלוקת משקל טובה יותר ומרכז כובד נמוך.

אולם עיקר החדשות מתרכזות במערכת ההנעה ההיברידית. המערכת החדשה שנקראת Lexus Multi Stage Hybrid System משלבת בין מנוע בנזין בתצורת V6 בנפח 3.5 ליטרים עם שני מנועים חשמליים בהספק כולל של 359 כ"ס.
המערכת החדשה משתלבת בין המנוע החשמלי לתיבת ההילוכים ולה ארבעה שלבים של אספקת כוח - מה שאמור לתרום לפעולה שהינה גם ישירה יותר בתגובה שלה וגם חלקה יותר בזרימה שלו. בצירוף תיבת ההילוכים הרציפה המתוכננת לדמות שישה "יחסי העברה" בלקסוס טוענים כי השילוב בין השתיים מדמה תיבת 10 הילוכים.

עוד באותו נושא:
לקסוס LS500 החדשה נחשפת
גרסת כניסה ל-RX עם מנוע טורבו ב-400 אלף שקלים
ראיון עם מנהל העיצוב בפרויקט ה-LC בלקסוס

המונעים החשמליים, הניזונים מסוללת ליתיום איון הממוקמת מאחור, מניעים את הגלגלים הקדמיים בעוד מנוע הבנזין את אלו האחוריים. בתנאים אופטימליים היא יכולה לנוע בכוח החשמל במהירויות של עד 140 קמ"ש. בשילוב שני המנועים המכונית תאיץ למאה קמ"ש ב-5.4 שניות בלבד.

עם בסיס גלגלים של 312 ס"מ, היא מספקת יותר מרווח לנוסעים מאחור מאשר הגרסה המוארכת של ה-LS היוצאת. תא הנוסעים משלב עבודת עור עם גימורי עץ טבעי ולא מעובד ואביזרי נוחות כמו ארבעה מושבים מחוממים, מקוררים ומעסים ואפשרות להדום רגליים נשלף ליושבים מאחור, אם גם זה לא מספיק נוח, אפשר גם לקבל אותה עם מתלי אוויר.

ל-LS500h גם מצטרפות מערכות הבטיחות העדכניות של לקסוס, שמעבר להתראה ובלימת הרכב במקרה של זיהוי קרבה מסוכנת לרכב מלפנים, סטייה מנתיב ואפילו 14 כריות אוויר, מוסיפה למערך זיהוי הולכי הרגל שלה גם יכולת תמרון של עקיפת הולך הרגל במידה ואינה מצליחה להימנע מפגיעה בעזרת הבלימה בלבד וזאת מבלי לסטות מהנתיב.

מ"לקס מוטורס" יבואנית לקסוס לישראל נמסר כי המכונית צפויה להגיע לישראל בסוף שנת 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully