וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת עירונית: קיה פיקנטו החדשה בישראל

14.3.2017 / 14:52

טלקאר, יבואנית קיה לישראל מתחילה בשיווק פיקנטו 2017. צמיחה במימדי הפנים, תוספת אבזור וחבילת בטיחות. המחירים החל ב-64,900 שקלים

קיה פיקנטו 2017 בישראל. קינן כהן, מערכת וואלה! NEWS
קיה פיקנטו החדשה בישראל, מתוך אירוע ההשקה. המבחן בימים הקרובים/מערכת וואלה! NEWS, קינן כהן

כאשר מדברים על קיה פיקנטו, קשה שלא להתייחס קודם כל למספרים. לא, לא מספרים של ס"מ או כוחות סוס, שם, כמכונית מיני אין לה נדוניה נדיבה במיוחד. אלא בעיקר מספרים של מספרי מכירות.

שנת 2016 רשמה גידול כללי במצבת כלי הרכב בישראל ובכללם קיה ובתוכה הפיקנטו. עם נתח שוק של 47 אחוזים מכלל מכוניות המיני. כאשר שנה לפני כן ב-2015 וגם ב-2013 היא הייתה גם הדגם הנמכר ביותר בישראל.

אז נכון שטיב מכונית אינו נמדד במספרי המכירות שלה, ועדיין, קיה פיקנטו בישראל היא תופעה שהמספרים שלה מענקים משקל ומשמעות משל עצמה. עם קצת יותר מ-13 אלף יחידות ממנה בשנת דגם אחרונה להזכירכם – זו מכונית חשובה. האם היא טובה מאוד? ננהג ונגיד לכם בקרוב מאוד, אבל חשובה היא כן.

קיה פיקנטו בדור השלישי שלה היא מכונית חדשה לחלוטין, מהפלטפורמה שהיא הראשונה להשתמש בה וגם שלדה חדשה לחלוטין עם שימוש בפלדה מחוזקת. שמעבר לחיזוק תא הנוסעים, לפלדה הזו יכולת התנגדות טובה יותר לפיתול וגם בידוד רעשים טוב יותר. שיפור נוסף בבידוד הרעשים מושג משימוש של פי 8 יותר בדבקים וחומרי בידוד.

עוד בנושא:
פיג'ו 3008 טורבו נגד קיה ספורטאז' טורבו. מי יותר טוב?
קיה נירו החדש במבחן דרכים. חסכון משפחתי?

קיה פיקנטו 2017 בישראל. קינן כהן, מערכת וואלה! NEWS
קיה פיקנטו 2017 בישראל/מערכת וואלה! NEWS, קינן כהן

קיה פיקנטו החדשה שומרת לא רק על המראה המוכר של הדור היוצא בקווים כלליים, אלא גם על המימדים החיצוניים של הדור היוצא. זה אומר אורך כללי של 360 ס"מ, רוחב של 160 ס"מ וגובה של 149 ס"מ. אבל למרות השמירה על אותו הגודל בסיס הגלגלים גדל ל-240 ס"מ עם דחיקה של הגלגלים הקדמיים לקצה המרכב. הגלגלים האחוריים זזו לכיוון מרכז המרכב כדי להגדיל את נפח תא המטען שעומד על 255 ליטרים לעומת 200 ליטרים בדור היוצא. המשקל העצמי נע בין 935 ל-959 ק"ג בהתאם לגרסה והמשקל המירבי המותר עומד על 1,400 ק"ג.

בחזית, קיה פיקנטו ממשיכה עם שתי יחידות הכוח עמה הגיעה בעבר, אך עם שינויים. המנוע הראשון הוא מנוע ה-1.0 ליטר שישווק עם תיבת הילוכים ידנית חמישה הילוכים או אוטומטית עם ארבעה הילוכים בהספק 67 כ"ס. המנוע השני בנפח 1.25 ליטר ישווק עם תיבת ההילוכים האוטומטית והספקו 84 כ"ס.

לקיה פיקנטו החדשה חבילת בטיחות מקיפה במיוחד, כבר חלק מה-DNA שהופך למזוהה עם היבואנית. היא כוללת 7 כריות אוויר, קדם מותחנים לחגורות הבטיחות גם מאחורה. מערכת בלימה אוטונומית מבוססת רדאר, שבניגוד למערכות מבוססות לייזר שמייצרת מדידה לטווח קרוב בלבד, הרדאר מורכב משלוש "שכבות" זיהוי, כך שהוא מסוגל לפעול בטווח מהירויות רחב יותר. כולל בלימה מלאה במהירות של עד 75 קמ"ש.

כמו כן לפיקנטו מערכת לפיצוי על דעיכת בלמים, המגבירה את לחץ השמן במערכת הבלימה בזיהוי של ירידה בתחושת הדוושה. חלוקת מומנט באמצעות הבלמים בסיבוב בזמן נסיעה ולא רק במצבי החלקה. מערכת חלוקת לחצי בלימה שעובדת לא רק על זוג גלגלים אלא על כל גלגל בנפרד. בנוסף מגיעה הפיקנטו עם מערכת התראה של מובילאיי כדי להשלים את חבילת הבטיחות לתקן המירבי של משרד התחבורה (התראת סטייה מנתיב, זיהוי הולכי רגל).

קיה פיקנטו החדשה מגיעה בשתי רמות גימור, LX ברמת הכניסה ו-EX מאובזרת. רמת הגימור הבסיסית כוללת בין השאר את מערכות הבטיחות כסטנדרט, חישוקי 14 אינץ' עם חיפוי פלסטיק, כניסות USB ו-AUX, שליטה מההגה על מערכת השמע, דיבורית בלוטות', פגושים, מראות וידיות בצבע המרכב. רמת הגימור הגבוהה יותר החישוקים הם סגסוגת בקוטר 15 אינץ', בקרת אקלים דיגיטלית, מערכת מוטי מדיה עם מסך מגע 7 אינץ' והתאמה למערכת הפעלה של אפל, חיישני חניה מקוריים, מצלמת רוורס, שמשות כהות ועוד.

מחירים:
ברמת הגימור LX :
1.0 ידנית – 65 אלף שקלים
1.0 אוטומטית – 70 אלף שקלים
1.25 אוטומטית – 79,500 שקלים

רמת הגימור EX:
1.25 אוטומטית: 80 אלף שקלים.

האחריות כמקובל בקיה היא ל-7 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully