וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תשרוד הסובארו נסיעה במסלול מזחלות שלג צר ומפותל?

21.3.2017 / 6:02

פעלולן שכיכב בסרטי ג'יימס בונד לקח לנסיעת מבחן רכב סובארו WRX STI משודרג ועלה על מסלול המזחלות האולימפי הידוע לשמצה. האם הוא הצליח לשרוד את המסלול המסוכן?

צילום מסך

מארק היגיניס בן ה-45, שזכה בפעם השלישית באליפות הראלי הבריטית (ואתם אולי מכירים אותו כמחליף של דניאל קרייג בכמה מהסצנות המסוכנות יותר בסרטי ג'יימס בונד), עשה את הבלתי יאמן בסוף השבוע כשעלה עם רכב סובארו על מסלול המזחלות האולימפי המסוכן והידוע לשמצה, ה- Olympia Bob Run שבסנט מוריץ, שוויץ - וקבלו ספוילר: הוא חצה את המסלול בשלמות מהפנטת ממש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפעלולן של ג'יימס בונד במסלול צר מאוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אמיתי או מבויים? כך נקמה רוכבת האופניים בנהג שהטריד אותה מינית

לכתבה המלאה

המסלול המפותל בן 113 השנים הוא גם מסלול הקרח הטבעי היחיד בעולם. היגיניס לקח את הסובארו WRX STI לנסיעת מבחן על המסלול הצר והפיל לנו את הלב כשכמעט התהפך עם הרכב כשחצה דרך קטע מעוקל וכמעט אנכי לגמרי לקרקע. למרבה מזלו, הוא שרד גם את זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במאונך/מערכת וואלה!, צילום מסך

המרוץ מסמר השיער מומן ע"י חברת סובארו שגם פרסמו את התיעוד המרגש ברשת תחת הכותרת "הרחק ממכונית ממוצעת". לאורך כל המסלול, היגיניס לא הוריד לשנייה את הרגל מהגז, המשיך לדהור במהירות גבוהה על המסלול החלקלק והצליח לחצות את קו הסיום בחתיכה אחת. גם הרכב נותר כמעט ללא נזק. היגיניס ציפה לבצע מספר עיקופים, אך החליט לבסוף שאחד הספיק לו. הוא תיאר את החוויה כעוצמתית וסיפר שהוא צופה לו כאבי צוואר לא נעימים ביום שלמחרת.

הרכב, חזק ואיכותי ככל שיהיה, לא סתם שרד את הנסיעה כמעט ללא פגע. הוא עבר מקצה שדרוגים מבעוד מועד כגון חיזוק הפינות הקדמיות והוספת צמיגי שלג לחיזוק האחיזה במשטח המושלג. היגיניס עלה לכותרות בשנה שעברה כששבר את שיא ההקפה בסובארו WRX על מסלולו הארוך של האי מאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמעט התהפך על המסלול/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully