וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גלגלת בצילינדר: שני פועלים מסטולים עלו ל-BMW מיליון דולר

22.3.2017 / 8:14

שני פועלים על רצפת ההרכבה של ב.מ.וו במינכן התמוטטו בזמן העבודה לאחר שתיית אלכוהול מופרזת וצריכת מריחואנה. הייצור שותק ל-40 דקות

BMW. AP, ניר בן טובים
ב.מ.וו/ניר בן טובים, AP

ב.מ.וו אשרה אמש (שלישי) בפני עתון ה'בילד' הגרמני ששני פועלים של החברה הגרמנית איבדו את ההכרה בזמן העבודה בגלל צריכה מופרזת של אלכוהול ועישון מריחואנה.

על פי הדיווח של העתון הגרמני, אחד הפועלים שתה לשוכרה במשך כל היום ואילו האחר השתמש באמפיטמין (סם פסיכואקטיבי) שגרם לו לערפול חושים. אם לא די בכך, האירוע קיבל תפנית חמורה עוד יותר כאשר השניים "מצאו" על פי החשד סיגריה משומשת עם מריחואנה סינתטית בזמן ההפסקה והוסיפו אותה לחגיגת הסוטול.

עוד בנושא:
סאלון גרמני: החל שיווקה של ב.מ.וו סדרה 5 החדשה בישראל

שני העובדים, שאחראים על התקנת מערכות הפליטה במגוון מכוניות של ב.מ.וו במשמרת הערב, התמוטטו לפני שחזרו מהפסקת אחה"צ שלהם - אחד מהם כאמור נשלח לחדר המיון בבית החולים במינכן עקב מצבו. דובר BMW אימת את הדיווחים והוסיף כי התקרית המביכה השביתה את קו הייצור של ב.מ.וו למשך 40 דקות, וכי הנזק שנגרם כתוצאה מכך הסתכם ביותר מ"חמש ספרות".

להערכת הבילד, ב.מ.וו ספגה הפסד כספי שנע בין 800 אלף דולר למיליון דולרים כתוצאה משיתוק קו ההרכבה. ב.מ.וו פיטרה אחד מהם מייד לאחר המקרה ושלחה את השני לעבוד במפעל רחוק, רחוק מאוד.

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully