וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה נכנסת לעידן החשמלי: תחשוף אב-טיפוס בתערוכת סין

26.3.2017 / 8:37

סקודה שחררה טיזר ראשון למכונית קונספט חשמלית שתוצג לראשונה במסגרת תערוכת הרכב הקרובה בסין. "הגדרנו את היעדים ועכשיו אנחנו מוכנים לקחת את הצעד הבא"

סקודה טיזר. אתר יצרן
סקודה. העתיד החשמלי מתקרב/אתר יצרן

סקודה חשפה קדימון ("טיזר") ראשוני למכונית אב-טיפוס חשמלית שתוצג לראשונה במסגרת תערוכת הרכב הקרובה שתיערך בסין. על פי סקודה, תהיה זו הכרזה רשמית של המותג הצ'כי על כניסתו לעידן ההנעה החשמלית לצד אבולוציה עיצובית שתוביל את החברה לקראת העשור הבא. קרל ניהולד, ראש מחלקת העיצוב בסקודה: "רק בשנים האחרונות סקודה המציאה עיצובים סנסציוניים שסימנו את העתי לבוא ..היעדים שלנו הוגדרו היטב, וכעת אנחנו מוכנים לקחת את הצעד הבא".

מכונית הראווה מחברת אלמנטים קלאסיים מכל סדרות סקודה האחרונות, אך עם שינויים מוחצנים המבדלים אותה מכלי הרכב הסדרתיים של המותג. מהתמונה החשוכה אפשר לראות רק את קצותיה של המכונית (שככל הנראה תהיה בגודלה של אוקטביה) שלפי מנהלי חטיבת העיצוב קיבלה דגשים תלת מימדיים ביחידות התאורה עם שילוב קריסטלים.

עוד בנושא:
חסכונית יותר: סקודה פביה עודכנה עם מנוע 3 צילינדרים
סקודה אוקטביה המחודשת הגיעה לישראל

סקודה מתארת את המכונית האקולוגית כמחווה למקצוע האמנות ובמיוחד לאנשים שמייצרים פסלים ויצירות נצחיות באיכות גבוהה, כפי שסקודה רואה את הערכים שמובילים אותה.

המכלולים הם בגדר סימן שאלה, אבל עולה כי את מכונית זו תקדים ב-2018 סקודה סופרב פלאג-אין היברידית שנמצאת בשלבי פיתוח. מכונית חשמלית טהרנית שתבוסס על הקונספט תגיע לכבישים רק בשנת 2020. הנימוק לכך, על פי בכיר החברה ברנרד מאייר, הוא שרק בעוד שלוש שנים התשתיות תהיינה מוכנות לקליטת מכוניות חשמליות. "אנחנו לא חייבים להיות מובילים. המטרה שלנו היא להקשיב ללקוחות, לראות מה מתאים להם, מה הם מבקשים והאם המוצר נגיש עבורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully