וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים בגיל צעיר: עכשיו בארץ, אופנועי הוסקוורנה לילדים

27.3.2017 / 8:15

קבוצת עופר אבניר מרחיבה את ליין דגמי הוסקוורנה ומתחילה בשיווק שני דגמי ילדים חדשים TC50 ו-TC65. שני האופנועים בנויים בכדי להעניק לדור הצעיר אופנועי שטח בעלי ביצועים מעולים, אשר בעזרתם יוכלו ללמוד את יסודות רכיבת השטח מבלי להרגיש מוגבלים

אופנועי הוסקוורנה לילדים. יצרן, ניר בן טובים
אופנועי הוסקוורנה לילדים/ניר בן טובים, יצרן

עיצוב האופנועים הוא כמעט העתק מושלם של אופנועי המוטוקרוס הגדולים של הוסקוורנה והדמיון ביניהם לא מסתיים כאן. למרות היותם אופנועי ילדים, בשני האופנועים ניתן למצוא מכלולים איכותיים ביותר כגון בולמי אוויר מתכווננים, בלמים ומצמד הידראולי, מנועים מקוררים מים עם שסתום כוח ועוד. שני האופנועים מיועדים לילדים בעלי רישיון מרוצים בתוקף ומותרים לשימוש רק במסלולים מורשים.

עוד בנושא:
מבחן שטח: רכיבה על דגמי הוסקוורנה החדשים ל-2017

דגם ה- TC 50הוא בעל תמסורת אוטומטית עם מצמד צנטריפוגלי אוטומטי מתכוונן בכדי לאפשר התאמה בין יכולת הרוכב לאופן שבו האופנוע מזנק מהמקום. המתלים הם בעלי מהלך של 205 מ''מ מלפנים ו-185 מאחור ושניהם מתכווננים בשלל אפשרויות. תכונה נוספת חשובה של המתלים, היא היכולת לשנות את ההתנגדות הבסיסית של הבולמים בעזרת משאבת בולמים כמו זו הנהוגה באופניים ובזכות כך להתאים בצורה מיטבית את הבולמים למשקל הרוכב ולרמת הרכיבה. משקל האופנוע הוא 41.5 ק''ג בלבד ולמי שמעוניין ניתן גם בשלב ראשון להרכיב עליו קיט הפחתת הספק ל-5.5 כוחות סוס, בכדי לאפשר לרוכבים הצעירים לרכב ביתר חופשיות ולא להרגיש מאוימים מההספק הגבוה. מחירו של ה-50 הוא 19,950 ש''ח כולל אגרות.

דגם ה-TC 65 נבדל מה-50 בעיקר בגיר בעל 6 הילוכים, מתלים בעלי מהלך של 215 מ''מ מלפנים ו-270 מ''מ מאחור וכמובן בנפח המנוע. במנוע זה מורכב גם שסתום כוח המווסת את הפליטה ובזכות כך הביצועים לאורך כל טווח הסל''ד גבוהים הרבה יותר. יחד עם הגידול בממדים, בהספק ובמהלך המתלים, גם המשקל עולה ל-53 ק''ג. מחירו של ה-65 הוא 26,950 ש''ח כולל אגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully