וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרים בשטח: שני ספרי ג'יפאות חדשים, מאת יואב קווה

27.3.2017 / 14:08

בתקופתנו הדיגיטלית, כייף לראות אדם הטורח להדפיס 2 ספרי נייר; "המדריך השלם" לג'יפאי, ו"מסלולי טיול" עם הצעות לטיולי שטח. כצ'ופר, קבלו מיואב קווה מסלול שטח המתאים גם לג'יפונים

ספרי שטח, יואב קווה. יח"צ, ניר בן טובים
ספרי שטח, יואב קווה/ניר בן טובים, יח"צ

הפקה והדפסת ספרי ג'יפאות ב-2017 משולה לנעילת דיפרנציאלים מכאנית - כפי שעולם הדפוס והנייר גווע לאיטו, כך גם עולם הג'יפאות הקלאסי, הולך ופוחת... לפיכך משמח לראות שיש עוד אנשים הדבקים בעולם הישן כמו יואב קווה, עיתונאי, מדריך ג'יפאות ומוביל טיולי שטח, בעל אתר "שבילים". יואב כבר הפיק מספר ספרי מסלולים ועכשיו לקראת הפסח, הוציא לאור שני ספרים חדשים בכריכה רכה.

"המדריך השלם" אוחז 224 עמודים והוא שופע עצות וטיפים, תובנות, הדרכות נהיגה וחילוץ, אבחנה בין סוגי רכבי שטח, הכנת הג'יפ ושיפורו, הסברים טכניים בהירים, יציאה למסע, שמירת הטבע והסביבה... כל מה שאי פעם רציתם לדעת על ג'יפאות. דפדוף בדפי הכרום הצבעוניים משול לישיבה סביב מדורת חניון הלילה – המון מידע, סיפורים צבעוניים, ואנקדוטות. שווה וכייף לקרוא, גם אם כבר עשית וידעת הכול. הספר שופע תצלומים ואיורים, נעים ונהיר לקריאה. מתאים מאוד כמתנה לפסח, כמובן – הוא נכנס בקלות לתא הכפפות, אף פעם לא נגמרת לו הבטרייה, והוא לא צריך קליטה סלולארית...

ב"מסלולי טיול" 160 עמודי צבע המפרטים עשרים מסלולי שטח עם דירוג קושי נפרד לרכבי שטח ייעודיים, ולג'יפונים רכים. הניווט בספר בהיר ופשוט, החל בקפיצה של 20 קילומטרים לשממה הקרובה למקום מגורייך, וכלה בטיולים של 70 קילומטרים בדרום הפראי. כדי להמחיש לכם את איכות החומר, אנו מעלים כאן את אחד המסלולים המיועדים גם לרכבי שטח קלים, "אל קניון הלס וחולות שונרה". זה סיבוב מדליק של 40 קילומטרים המתאים לג'יפוני 4X4 ולרכבי שטח גדולים. צאו לשם לפני בוא הקיץ הלוהט, המקשה על נהיגה בדיונות הלוהטות.

ספרי שטח, יואב קווה. יח"צ, ניר בן טובים
ספרי שטח, יואב קווה/ניר בן טובים, יח"צ
ספרי שטח, יואב קווה. יח"צ, ניר בן טובים
ספרי שטח, יואב קווה/ניר בן טובים, יח"צ

קווה הפיק את הספרים בהוצאה עצמית באמצעות מנגנון 'ה?ד-סטרט', תוך שהוא מוכר 750 ספרים בטרם החל מכבש הדפוס להסתובב. הספרים הראשונים, מדיפי ניחוח דפוס טרי, הופצו באירוע השקה שערך קווה ביער בן שמן. הספרים יימכרו ברשתות ובחנויות המובחרות במחיר 98 שקלים למדריך, 85 שקלים למסלולים. קל יותר להזמין את הספרים באתר שבילים, במחיר 95 ו-85 שקלים (כולל משלוח לבית הלקוח). המזמינים מארז של שני ספרים ייהנו ממחיר השקה אטרקטיבי של 142 שקלים, כולל משלוח. באתר 'שבילים' מצוי חומר רב על טיולים ומסעות, הדרכות נהיגה ושאר שעשועי שטח נחשקים.

בימים בה מרגישה קהיליית השטח נרדפת למדי, אנו מברכים על הוצאת ספרים אלה, שיסייעו בהפצת תרבות הפנאי המוטורית בין משתמשי 4X4, וגם בקרב אלה שאינם מורידים גלגל מהאספלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully