וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: סאנגיונג הכריזה על הרקסטון החדש

30.3.2017 / 8:16

סאנגיונג תציג את הרקסטון החדש בתערוכת הרכב בסיאול בסוף השבוע. ימשיך להוות אלטרנטיבה בעולם רכבי הפנאי שטח עם משקל מופחת, מנועים משודרגים ומראה חיצוני מעודכן. בישראל בשנה הבאה

סאנגיונג רקסטון 2018. אתר יצרן
סאנגיונג רקסטון החדש/אתר יצרן

סאנגיונג פרסמה השבוע הודעה לפיה רכב הפנאי-שטח החדש שלה, המבוסס על מספר קונספטים שהוצגו לאחרונה במסגרות אירופיות חגיגיות למיניהן, אכן ייקרא "רקסטון", וימשיך את דרכו של הקרוסאובר הקוריאני שנמכר זה שנים גם בישראל.

הרקסטון החדש, הנשען על שלדת סולם (תשרת גם טנדר סאנגיונג מסדרת קורנדו) יהיה קל מקודמו בכמה עשרות ק"ג ומציג מידות מרווחות יותר; אורכו מקצה אחד לשני 4.85 מ', רוחבו 1.92 מ', גובהו כ-1.8 מ' ובסיס הגלגלים עומד כעת על 2.86 מ'. בסך הכול, חלה צמיחה של כמה סנטימטרים אולם נראה שנפח תא המטען נותר כמעט זהה.

סאנגיונג מתארים את האבולוציה העיצובית כיישור קו עם החזות המודרנית של רכבי הפנאי ובמיוחד עם זו של רכב הפנאי העירוני טיבולי, אולם הוא שומר על הפרופורציות הקלאסיות של כל הדורות שייסדו את הסדרה החל ב-2001 ועד שנת 2016 (מתיחת הפנים האחרונה שלו) כפי שנוסחו על ידי סדנת העיצוב האיטלקית 'איטלדיזיין'.

עוד בנושא:
סאנגיונג טיבולי במבחן דרכים: חלופה מעוצבת

סאנגיונג רקסטון 2018. אתר יצרן
סאנגיונג רקסטון 2018/אתר יצרן

חלל הפנים זכה לרענון מסיבי עם צג ראשי 9.2 אינטש תומך מערכות הפעלה של אפל ואנדרויד עם קישורית בלוטות', כניסות USB, AUX, פקדים לשליטה על המערכות מגלגל ההגה, בקרת שיוט, מצלמות היקפיות ורמות אבזור מתוגברות עם בקרת בטיחות נוספות ומראה מהודר יותר במושבים ובדיפונים.

הרקסטון יישווק עם הנעה אחורית או כפולה, מנועי דיזל, בנזין ותיבות ידניות או אוטומטיות. הדגם המרכזי מחובר אל מנוע 2.2 ל' טורבו דיזל, וכן מנוע 2.0 ל' בנזין, אולם ההספקים אינם ידועים עדיין.

הרכב ייצא למכירות בקוריאה במחצית השניה של 2017, ולאירופה ולשאר העולם יגיע בשלהי השנה ובתחילת שנת 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully