וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו בארץ: טויוטה אייגו מקבלת חבילת בטיחות אקטיבית

4.4.2017 / 8:05

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל תצייד את מכונית המיני שלה בחבילת הבטיחות האקטיבית של טויוטה ה-safety sense כסטנדרט בכל רמות הגימור ללא תוספת מחיר

מבחן טויוטה אייגו. קובי ליאני
חבילת הבטיחות מיישרת קו עם דגמי טויוטה האחרים/קובי ליאני

בראשית שנות ה-2000 אלו היו בלמים המצוידים ב-ABS, בעשור הראשון של המילניום היו אלו בקרות היציבות ובשנת 2017 ניתן להמר בסבירות די גבוהה, כי מערכות הבטיחות המתקדמות הן הבאות בתור בתהליך החלחול של טכנולוגיות בתחום הרכב ממכוניות גדולות ויקרות למכוניות קטנות וזולות.

עוד באותו נושא:
מבחן דרכים - טויוטה אייגו
הוצגה: טיוטה יאריס ספורט
ריקול ל-35 אלף מכוניות טויוטה בישראל

טויוטה ישראל מצטרפת לשורת היבואניות המציידות את המכוניות הקטנות שלהן במערכות בטיחות מתקדמות, מהלך שהתחיל עוד לפני שנים עם סיאט מי וסקודה סיטיגו שהציעו מערכות בלימה עירוניות, וממשיך גם היום עם קיה פיקנטו החדשה, וכעת עם טויוטה אייגו המגביהה את הרף.

מכונית המיני של טויוטה תקבל את מערך הבטיחות המתקדמת של טויוטה ה- safety sense שהוצגה בישראל לראשונה בקורולה המשפחתית בשנה שעברה והתרחבה לדגמים נוספים דוגמת היאריס, אוריס, ראב4, ה-CHR החדש ודגמים נוספים בהיצע. כעת המערכת הזו, המבוססת על שילוב של מצלמה לייזר בשמשה הקדמית, מגיעה גם לאייגו הקטנה.

המערכת כוללת זיהוי והתראה על רכב מלפנים במהירויות של בין 10 ל-80 קמ"ש. בנוסף להתראה היא מעלה את עוצמת הבלימה כדי לסייע לעצור באופן יעיל יותר וכאשר היא מחליטה שהסבירות לפגיעה גבוהה היא גם בולמת עצמאית. מעבר לבלימה, למערכת ה- safety senseהתראת סטייה מנתיב המזהירה קולית וגם חזותית עם חיווי בצג המידע על סטייה מהנתיב ללא איתות.

כאמור, חבילת הבטיחות תגיע כסטנדרט בכל רמות הגימור החל ב-x-play הידנית ב-65 אלף שקלים או האוטומטית ב-70 אלף שקלים וכן בגרסאות מאובזרות בעלות הגג הנפתח ה-open top שמחירן 70 אלף לידנית ו-76 אלף שקלים לרובוטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully