וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך ל"קופרה": סיאט חשפה את גרסת ה-FR של האטקה

5.4.2017 / 8:22

סיאט מחזקת את רכב פנאי הספרדי אטקה עם גרסת ה-FR בעלת הספק של 190 כ"ס וביצועים ספורטיביים. מנת פתיחה, לקראת הארוחה העיקרית

סיאט אטקה FR. יצרן, ניר בן טובים
סיאט אטקה בגרסת FR/ניר בן טובים, יצרן

מי שחשב שסיאט תקפא על השמרים ולא תטבול את הקרוסאובר המוביל שלה בדלי של רוטב חריף, מקבל כעת תזכורת לחשיבות של הגרסאות הספורטיביות במותג הספרדי של קונצרן פולקסווגן. החל מהקיץ הקרוב (בישראל לאחר מכן) תשווק סיאט את האטקה בגרסת ה-FR לטובת חיבורו לקהל צעיר יותר שמחפש מנת ריגושים קטנה בדרך לבתי הקפה.

לאטקה FR תהיינה תוספות קוסמטיות מובחנות כגון דיפוני פנים ייחודיים ונגיעות ספורטיביות יוקרתיות, יחד עם אופציות לחישוקי סגסוגת מוגדלים ב-18 או 19 אינטש מולבשים על צמיגים שמנים (245/50) לטובת שיפור הביצועים, ספוילרים וחצאיות צד. חלל הפנים כולל גם דוושות מוכספות, מושבים בעיטוף אלקנטרה חלקי, גלגל הגה ספורטיבי מצופה עור ולוגואים של FR פה ושם.

עוד בנושא:
פולקסווגן טיגואן 4X4 במבחן דרכים

את הכוח תקבל גרסת ה-FR ממנועי דיזל או בנזין, בהספקים שינועו בין 150 ל-190 כ"ס (מנוע 2.0 ל' TSI) בחיבור אל תיבות הילוכים ידניות או דו-מצמדית DSG. תהיה גם אופציה להנעה כפולה (הלדקס) וכן מערכת כיול מתלים אדפטיבית DCC והיגוי חד יותר. הביצועים הרשמיים אינם ידועים בשלב זה.

ה-FR תהיה רק המתאבן לקראת הדבר האמיתי; סיאט מפתחת בימים אלו את גרסת הקופרה המושחזת שתחלץ מהקרביים שלה מעל 300 כ"ס ותקבל טיפול הולם בכל מכלוליה. דגם זה, עתיד לצאת כנראה לשווקים רק בסוף השנה הנוכחית, כך שלארץ יגיע מתישהו בשנת 2018.

מיבואנית סיאט לישראל צ'מפיון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי אטקה FR יגיע לארץ, אבל טרם נקבע מועד שיווקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully