וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטח אנושי: חג שמח לילדי "זיכרון מנחם", עם טיול מתנדבי לנד רובר

7.4.2017 / 10:31

חברת לנדרובר בשיתוף עמותת "זיכרון מנחם" למען ילדים חולי סרטן, ארגנה טיול שטח אתגרי למען ילדים חולי סרטן. יום הטיול של לנד רובר היה חלק ממסע אתגרי בן שלושה ימים, וזו השנה החמישית בה מתקיים המיזם של "לנדרובר" המוקדש לפעילות חברתית ותרומה למען הילדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עמותת "זיכרון מנחם" הוקמה ב-1990 על ידי הוריו של הנער מנחם ארנטל, שנפטר לאחר מאבק של כ-14 שנים במחלת הסרטן. ההורים, מירי וחיים ארנטל, צברו ניסיון רב בטיפול בילדם חולה הסרטן, והחליטו להירתם לטובת ילדים אחרים הנאבקים על איכות חייהם. פעילות העמותה נרחבת בארץ ובחו"ל והיא כוללת, למשל, חופשות בחו"ל, מבצעים לתרומת שיער עבור ילדים שאיבדו את רעמתם במהלך הטיפולים, ועוד.

מדובר ביוזמה חברתית המוקדשת כולה לטובת הילדים, במטרה להוציאם משגרת הטיפולים לטיול חווייתי מאתגר בשטח. חברת המזרח (יבואנית לנד רובר) מאמצת את העמותה מזה שנים, מרכז הפעילות מתרחש לקראת פסח. גם השנה גייסה החברה כחמישים רכבי שטח, שלה ושל לקוחות מתנדבים, בהם טיילו הילדים ובני משפחותיהם. במסגרת זו נהנו מאה ועשרים ילדים חולי סרטן בגילאי 6-24 מהפסקה בשגרת הטיפולים, מקבלים חוויה של הנאה, שמחה ומפגש עם הטבע בשיא פריחתו.

המתנדבים יצאו עם 120 ילדים לטיול שטח עם רכבי השטח של "לנדרובר" (נרשמו גם כמה רכבי שטח של יצרנים אחרים...), מעניקים לילדים אנרגיה של ריפוי ושמחה בחוויית טבע אתגרית ומהנה. זהו מיזם חברתי ייחודי עבור הילדים, והמארגנים קוראים לחברות נוספות לתרום למען רווחתם של ילדים חולי סרטן .

  • עוד באותו נושא:
  • לנד רובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully