וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו מוכנה לשלב הבא: "נעשה גם מכוניות יפות"

9.4.2017 / 14:07

סובארו בוחנת כיוונים אסתטיים חדשים כדי להצעיר את המותג ולפתוח את הדלת למיזמים עתידיים. "עכשיו, אנחנו נהפוך אותן גם לנחשקות"

סובארו WRX קונספט. אתר יצרן
סובארו WRX קונפסט/אתר יצרן

בדומה לשינוי התפישתי שחל בטויוטה, סובארו מבטיחה להקדיש תשומת לב מיוחדת בעתיד הקרוב גם לעיצובים של מכוניותיה המשפחתיות, כך מסתמן מפי מטה סובארו בארה"ב. החברה חווה תקופת מכירות מצוינת באמריקה בעשור האחרון עם שבירת שיאי מסירות, אולם היא רוצה להפנות את משאביה גם להיבטים אחרים, באמצעות עיצובים מודרניים.

עוד בנושא:
ענק: סובארו הציגה את רכב המשפחה הכי גדול שלה

מנהל המיזמים בסובארו אמריקה, מאט ווירי, אומר כי האימפרזה החדשה היתה הסנונית הראשונה הרומזת על הכיוון שנבחר. "עד היום, ייצרנו מכוניות בוגרות מבחינה טכנולוגית ומאוד מוכשרות. אבל עכשיו הן גם יהפכו להיות נחשקות, משהו שאנשים רוצים לבהות בו ממושכות", כך אומר. "אנחנו פשוט נעשה גם מכוניות יפות".

ווירי מוסיף, כי סובארו לא מביעה חרדה בגין איבוד מכירות תאורטי נוכח ההחלטה, שעשויה לנער את השמרנות המסורתית של סובארו. "צריך לחשוב על זה כהתפתחות טבעית של סובארו. הגענו להישגים אדירים בכל שאר תחומי הרכב, אני חושב שזה הזמן לקחת את הצעד המתבקש הבא".

האימפרזה החדשה, לפחות מבחינת סובארו סימנה מפנה חד בתכנון העממי של מוצריה. המעצבים של סובארו בילו ממושכות בחדר התכנון כדי להגיע לתוצאה שונה מהותית מהדגם היוצא, במיוחד בפיסול הדלתות ומכסה המנוע. מי שככל הנראה ימשיכו את הרפורמה הם צוותי העיצוב של סובארו בקליפורניה; במתחם זה מועסקים שמונה מעצבים בכירים שהופקדו על ניווטה של סובארו ליעדים "מרגשים" בשנים הקרובות.

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully