וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאר2גו מתרחבת – זכתה במכרז שיתוף רכב במלטה

12.4.2017 / 8:33

האי הזעיר מלטה עשוי להיות קרש הקפיצה של החברה הישראלית לאירופה, לאחר שזכתה במכרז להפעלת 150 כלי רכב חשמליים באי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי האקזיט הענק של מובילאיי ואינטל, ואחרי השמועות על התעניינות פולקסווגן בגט טקסי, כל הצלחה של חברה ישראלית בתחום הרכב, גם אם במעטפת שלו זוכה לתשומת לב רבה.

לפני כשלושה חודשים התבשרנו על יציאתו לדרך של מיזם "אוטותל" פרויקט רכב שיתופי לאיזור גוש דן, בדומה לפרויקט תל אופן הפעיל מזה שנים במטרופולין תל אביב.
כעת, מודיעה חברת קאר2גו על התרחבות הפעילות שלה אל מעבר לגבולות ישראל עם זכייתה במכרז להפעלת מערך השכרת כלי רכב חשמליים באי מלטה המונה 400 אלף תושבים אך נחשב ליעד תיירותי נפוץ במיוחד.

מימדיו של האי העומדים על 316 קמ"ר (כפליים בערך משטחה של תל אביב) והעובדה שפני השטח שלו מורכבים בעיקר מגבעות נמוכות, הופכות אותו לאידיאלי לשימוש בכלי רכב חשמליים.

עוד באותו נושא:
עסקת מובלאיי - אינטל: מאחורי המספרים הגדולים
האם פולקסווגן תרכוש את Gett ?


בעוד חברת קאר2גו תספק את כלי הרכב ואת שירותי ההשכרה, על פי תנאי המכרז ממשלת מלטה תהייה אחראית לפריסת עמדות טעינה, פריסת תשתית מתאימה וכן תספק מקומות חניה ייעודיים לכלי הרכב של הפרויקט שיעלו על מספר כלי הרכב וזאת כדי לאפשר קלות שימוש בהם.
בשונה מהמקובל בעולם בו מוגבלים הלקוחות לסוג שכירות מסוים, המכוניות של קאר2גו יושכרו תחת שלושת מודלי השכרת הרכב A2A בו המכונית נאספת ומוחזרת לאותה נקודה, A2B בו המכונית נאספת מנקודה מוסכמת אחת ומוחזרת לנקודה מוסכמת אחרת וכן A2Z בו המכוניות נאספות ומוחזרות מכל נקודה בהתאם לזמינות שלהם והימצאות מקום חניה. הפרויקט שכאמור יקיף בשלב הראשון 150 כלי רכב, צפוי לגדול בתוך חמש שנים ל-215 כלי רכב ולחוזה בן 10 השנים יש אפשרות להארכה של שנתיים נוספות.

גיל לייזר מנכ"ל קאר2גו אמר בהודעה לעיתונות כי להערכתו הניסיון בן תשע השנים של החברה בהפעלת מערך דומה בישראל וכן הטכנולוגיה שלה היו הגורמים המרכזיים לזכייה במכרז וכן היותה של מלטה חברה באיחוד האירופי פותחת את אירופה כשוק אפשרי לחברה.

יצויין כי בשלב זה, למרות זכיית החברה במיזם, טרם נחתם חוזה רשמי מול ממשלת מלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully