וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב בריבוע: אינפיניטי - כך יראו ה-SUV שלנו בעתיד

13.4.2017 / 10:22

אינפיניטי משרטטת את קווי המתאר של רכבי הפנאי הבאים שלה לשוק האמריקני, שלפחות על פי הקונספט QX80 נשארים נאמנים למסורת

אינפיניטי קונספט. אתר יצרן
אינפיניטי QX80 קונספט. זה העתיד?/אתר יצרן

כשיצרן רכב מניח את היסודות עבור רכב ראווה שייצג את זהותו, הוא לרוב מגלף מהחימר משהו שהעולם עוד לא ראה (או ראה אבל כבר לא עושה את החיבור באופן מיידי). לאינפיניטי, חטיבת הספורט-פרמיום של ניסאן מעולם לא היו שאיפות מרחיקות לכת לייצר מכוניות מנקרות עיניים, אלא לגבש נוסח מאופק, יוקרתי ואלגנטי שמחביא את הביצועים, עד שמועכים את דוושת ההאצה.

בתוך כך, אינפיניטי ממשיכה להוליד מכוניות קונספט שלעתים קרובות מכוונות לקהל מאוד מסוים. לראיה, התוצר האחרון של חטיבת העיצוב באטסוגי, יפן, ה-אינפיניטי QX80 'מונוגורף' שיוצג ב-11 באפריל בתערוכת הרכב בניו-יורק. לדברי החברה, הרכב בוחן את "עתידם של רכבי ה-SUV המפוארים" ומעניק לסדרה בדיוק את מה שחסר לה."ה-QX80 מונוגרף משקף מחשבה מעמיקה אלהיכולות שלנו בתחומי העיצוב החיצוני", כך אומר רונלד קרוגר, ראש מחלקת העיצוב. "זו דוגמא מצוינת ליוקרה ונוחות על הכבישים, וזו הצצה לאפשרויות הרבות שטומן מותג אינפיניטי בעתיד".

עיצוב הוא בהחלט עניין סובייקטיבי, אבל נראה שאינפיניטי נשארה קרובה לרכב היוצא מ-2013 (שנקרא לפני כן QX56). ה-QX80 הקיים, המשווק בארה"ב כמעט בבלעדיות, מציע סידור הושבה ל-7 או 8 ומצויד במנוע 5.6 ל' שמונה צילינדרים המפיק 400 כ"ס, בחיבור אל תיבת שבעה הילוכים אוטומטית.

הרכב הגדול ביותר של אינפיניטי בישראל אגב, הוא ה-QX60, לו שלוש שורות ושבעה מושבים, ותג מחיר של 400 אלף שקל ו-450 אלף שקל לגרסה המאובזרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully