וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטושים בגבעות: חידושים בסובארו אאוטבק 2017

13.4.2017 / 11:05

בעקבות העדכונים בסובארו B4 מקבל האאוטבק השימושי שורה של שדרוגים בפנים ובחוץ לשנת הדגם הבאה. הבכורה בתערוכת הרכב בניו יורק

סובארו אאוטבק מתיחת פנים 2017-18. אתר יצרן
סובארו אאוטבק 2017-18/אתר יצרן

סובארו הזדרזו ליישר קו עם הלגאסי (B4) ומציגים בארה"ב מתיחת פנים חצי היקפית לאאוטבק הרב שימושי, על רקע בכורתו הרשמית בתערוכת הרכב בניו יורק. זהו העדכון הראשון של רכב הכביש-שבילים המוצלח של סובארו וכמו בגרסת הסדאן החשובה, עיקר העדכונים הופנו לטיפול בחלל הפנים, מערכות המדיה ואיכות הנסיעה במגוון תנאי דרך.

גם לבוגרי סובארו אאוטבק הנוכחי תהיה בעיה להבחין בשינויים החיצוניים המועטים שיושמו על המעטפת החיצונית; בסובארו אומרים שניסו לחדד מעט את הזוויות של הפנסים הקדמיים עם תאורת LED חדשה, פגושים שעוצבו מחודש (לטובת מיגון טוב יותר מפני בוץ ואבנים), וכן התווספו חישוקי 17 ו-18 אינטש חדשים בסדרת האאוטבק.

עוד בנושא:
סובארו מוכנה לשלב הבא: "נעשה מכוניות יפות"
סובארו אימפרזה החדשה במבחן דרכים

בתא הנוסעים תמצאו חומרים איכותיים מבעבר, בכלל זה שיפור בבידוד הרעשים (זגוגית קדמית עבה יותר), וכן טיפול קוסמטי שכולל גם גלגל הגה ספורטיבי בעיצוב מודרני, מערכת מדיה ראשית מהירה יותר (צג 8 אינטש) עם תמיכה מורחבת באפל ואנדרויד ועוד.

בגזרה הדינמית, מדווחים סובארו כי ההיגוי חודד, מערכת הבולמים שודרגה לעידון נוחות הנסיעה בכביש ובשטח והמנועים - 2.5 ל' (174 כ"ס) ו-3.6 ל' ששה צילינדרים (256 כ"ס) קצת יותר אנרגטיים בדגם המחודש, בזכות כיול של תיבת הליאנטרוניק הרציפה (7 הילוכים קבועים מראש). כל הדגמים מגיעים כמובן עם מערכת ה-AWD הסימטרית של סובארו משודכת אל בקרת שטח X-מוד ומערכת וויסות מומנט.

מהיבואנית לישראל סמל"ת נמסר לוואלה! רכב כי האאוטבק המחודש (והלגאסי B4) יגיעו לארץ בסביבות חודשי פברואר-מרץ של השנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully