וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה FT-4X קונספט נחשף – "בייבי" FJ קרוזר

15.4.2017 / 16:35

טויטה לוקחת ברצינות את ההבטחה למכוניות מעניינות למראה. רכב הקונספט FT-4X בהחלט מעורר תיאבון וסקרנות לגבי המוצרים הקרובים של טויוטה

טויוטה FX קונספט. אתר יצרן
לפחות ברמת הקונספט טויוטה בהחלט מכניסה המון עניין במוצרים העתידיים שלה/אתר יצרן

למראה רכב הקונספט, המחשבה הראשונה שעולה לראש היא יורש מודרני לטויוטה FJ קרוזר שיצורו הופסק בשנת 2014 בגרסת ההגה השמאלי וב-2016 בגרסאות ההגה הימני. אבל בניגוד ל-FJ שנולד ברוח הרטרו ששטפה אותנו בשנות ה-2000, ה-FT-4X למרות אזכורים לאותו לנד קרוזר J40 מיתולוגי מציג מראה חדש שאנחנו מקווים בכל אופן שיאפיין את רכבי השטח העתידיים מטויוטה, כי כמה אפשר להיראות כמו מעצור לדלת. או כמו ששנו חכמים: "זה רכב שטח אמיתי רק אם אפשר לשים כוס קפה על מכסה המנוע".

עוד באותו נושא:
מערכות בטיחות מתקדמות באייגו
ריקול לטויוטה בישראל

אזכורים כמו הפגושים הגדולים, השמשה הזקופה, הגג הלבן ואפילו אותיות ה-TOYOTA בחזית כל אלו היו גם באותו רכב שטח קטן וקשוח מראשית שנות ה-60. לצד אלו מופיעים ברכב הקונספט שלל גימיקים מודרניים כמו מצלמת גו פרו במראת הצד של הנהג, ידיות דלת אחורית נסתרות, פתח דלת תא המטען בעלת שתי תצורות פתיחה (במלואו למעלה, או חצי-חצי לצדדים), יציאות חשמל על גבי הגג לחיבור אמצעי תאורה ומחנאות, בקבוקי מים שהם בעצם הידיות הפנימיות של המכונית. בכלל, תא הנוסעים מציע לא מעט פתרונות מדליקים כמו שק שינה שבזמן שאינו בשימוש הוא בעצם משענת היד, מערכת שמע ניידת, תא כפפות שבו משולב פתח אוורר ומסוגל לייבש, לקרר או לחמם פריטי לבוש כמו כפפות ועוד.

רמז לרצינות של טויוטה לגבי ייצור הקונספט אפשר לקבל מהעובדה שהוא עושה שימוש בארכיטקטורה החדשה של דגמי החברה, עליה גם יושב ה-CHR ובסיס הגלגלים שלו הוא 264 ס"מ. מצד שני החברה לא מפרטת לגבי יחידת ההנעה אם כי בהודעה לעיתונות היא מציינת כי מנוע ארבעה צילינדרים קטן נפח יכול להתאים שם וכן שהוא יכול לעשות שימוש במערכת הנעה כפולה כולל יחס העברה נמוך.

עכשיו נשאר רק לחכות (בציפייה אם יורשה לי לומר) שטויוטה תחליט להכניס את הקוביה המדליקה הזו ליצור. רק משהו קטן, לגבי השם, אנחנו נשמח אם תוכלו לקרוא לו בשם שלא נשמע כמו חלק חילוף למכונת כביסה...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully