וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 הילוכים ותא נוסעים חדשני: הצצה אל פיג'ו 308 המחודשת

5.5.2017 / 7:10

פיג'ו חשפה את מתיחת הפנים של ה-308 החשובה שמגיעה עם שלל חידושים, בהם מנוע טורבו דיזל אנרגטי, תיבת 8 הילוכים אוטומטית וצי רחב של מערכות בטיחות. בישראל ברבעון הראשון של השנה הבאה

פיג'ו 308. אתר יצרן
מתיחת פנים עדינה. השינוי הגדול טמון מתחת למעטפת/אתר יצרן

פיג'ו חשפה היום (שישי) את מתיחת הפנים הראשונה של המשפחתית המובילה של המותג, פיג'ו 308. במסגרת החידושים מציגה הצרפתייה הקומפקטית מראה מעודכן מבחוץ, חלל פנים משודרג, תיבה אוטומטית חדשה ומנועי טורבו בנזין ודיזל לאחר מקצה שיפורים שעתידים לספק לה ביצועים טובים יותר וצריכת דלק מופחתת.

עוד בנושא:
משפחתית חמה אש: פיג'ו 308GTI החדשה במבחן דרכים

למרות העיצוב המרשים של רכב הפנאי, ה-3008, המשפחתית המרכזית של המותג שהוצגה לפני כ-4 שנים שומרת על המראה היחסית שמרני של הסדרה (אם כי המובחן ביחס למתחרותיה). זה אומר, טיפול נקודתי ביחידות התאורה מלפנים ומאחור, תאורת LED עם חתימה ייחודית, פגושים שונים ותיחום חדש לתאורת הערפל בסינר התחתון.

אבולוציה נוספת, אם כי וודאי שאינה מהפכנית כמו ברכב הפנאי 3008, תמצאו ב-2018 במרחב המחיה של ה-308, שאימץ חלקית את טכנולוגיית ה-i-Cockpit עם שימוש בגרפיקה משופרת, עם הקרנת סמארטפון על הצג הראשי בתאימות למערכות הפעלה של אפל ואנדרויד, וכל הפונקציות המוכרות להפעלת מערכות המדיה והניווט.

היבט נוסף שזכה לתשומת לב, הוא מערך ההגנה של המכונית; ה-308 מצוידת ב-8 בקרות בטיחות אקטיביות, בהן בקרת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית עם בלימה עד 30 קמ"ש בדגם הידני או מלאה בדגם האוטומטי, בקרת סטיה מנתיב, מצלמות ראיה היקפיות לסיוע בחניה והתראה על קרבת עצמים ועוד.

מנועי הדיזל והבנזין העיקריים ב-308, עם 130 כ"ס (בטכנולוגיית HDI ו-פיור טק) זכו לכיול מחודש, שיתרום לא מעט לביצועים, צריכת הדלק ולהפחתת המזהמים. גולת הכותרת איפוא, היא שידוכו של מנוע הדיזל 180 כ"ס לתיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות של AISIN היפנית שלדברי פיג'ו מעניקה לגרסת ה-GT ביצועים יוצאי דופן למכונית מסוגה.

פיג'ו מייצרת את ה-308 המחודשת (וכן את גרסת הסטיישן SW) בסושו, צרפת. לדברי היבואנית דוד לובינסקי, היא תגיע לישראל בתחילת הרבעון הראשון של שנת 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully