וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'טה, פולו ורכבי פנאי: פולקסווגן חושפת תכניות עד סוף השנה

9.5.2017 / 12:29

פולקסווגן תחשוף חמישה דגמים חדשים עד סוף השנה, בהם רכב הפנאי T-ROC, הפולו הבאה וג'טה המשפחתית אחרי שיפור מהותי. בכורות רשמיות, החל בפרנקפורט

פולקסווגן. אתר יצרן
בכירי פולקסווגן, מוכנים להמשך השנה/אתר יצרן

באירוע ההתכנות האסטרטגי של קונצרן פולקסווגן, חשפו בכירי היצרן את מפת הדרכים לקראת החודשים הקרובים ותחילת השנה הבאה. על פי המודלים של המותג, תשיק פולקסווגן חמישה כלי רכב חדשים שיופיעו באירופה וחלקם רק בצפון ארה"ב, עד סוף שנת 2017. שניים נוספים, ישווקו במזרח העולם ובדרום אמריקה.

עוד בנושא:
מבחן דרכים: איך פולקסווגן טיגואן 4X4 החדש?

במהלך המחצית הראשונה של 2017, פולקסווגן החלה לייצר את רכב הפנאי הגדול אטלס ואת מכונית הדגל ארטאון, וכן את גרסת ה-7 מושבים של פולקסווגן טיגואן. הדגם הבא שנמצא בקנה, הוא הדור השישי של פולקסווגן פולו, מכונית חשובה שמיוצרת משנת 1975. ייצורה של הפולו עתיד להתחיל כבר במהלך החודש הבא, כך שהחשיפה הרשמית עשויה להופיע ממש בקרוב.

הבא בתור אחריה, הוא רכב הפנאי הקומפקטי T-ROC, הגרסה של פולקסווגן לאודי Q2. הקרוסאובר החדש יתברג מתחת לטיגואן ויהווה את הגרסה הקטנה ביותר בקבוצה זו שיש לחטיבת הפרטיות הגרמנית. ייצורו יחל בחודש אוגוסט ואת הבכורה יערוך במסגרת תערוכת פרנקפורט.

הטוארג הבא צפוי להיחשף רק בנובמבר, והוא אינו מוגדר עוד רכב הפנאי הגדול ביותר של החברה - תואר זה שייך כעת לאטלס האמריקני כאמור, אם כי הטוארג עדיין יהיה הרכב היקר ביותר במשפחה. סימנים ראשונים לטוארג נחשפו לפני כמה חודשים בתערוכת סין באמצעות רכב הראווה טי-פריים GTE.

המכונית האחרונה היא פולקסווגן ג'טה. הסדאן העממית תוצג רק בדצמבר והיא תישען על פלטפורמה מודולארית (MQB). בכורה רשמית תיערך לה ככל הנראה בתערוכת דטרויט בינואר 2018. שני כלי רכב שנתפרו לשווקים אחרים באופן בלעדי הם מכונית הסאלון "פיידון" - מעין יורשת לא ישירה של הפייטון הכושלת, וכן תת המשפחתית פולקסווגן וירטוס ("פולו-סדאן") שתשווק בברזיל.

פולקסווגן פועלת נמרצות בחודשים האחרונים לצמצם את נזקי משבר דיזלגייט, תוך קיצוצים במשרות, מכוניות ומרכבים לא רווחיים. היא תמשיך להתמקד בשוק רכב הפנאי ולפי הכרזותיה באירוע תזניק קרוב ל-20 קרוסאוברים עד שנת 2026.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully