וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקאטי מונסטר 797 – תחילת שיווק בישראל

17.5.2017 / 14:32

ליגל, יבואנית אופנועי דוקאטי לישראל מתחילה בשיווק המונסטר 797, גרסת בסיס למשפחת הנייקדים שהפכה לאייקון. עם ABS, אבל בלי בקרות רכיבה ובמחיר של 65 אלף שקלים

דוקאטי מונסטר 797 – תחילת שיווק בישראל. אתר יצרן
דוקאטי מונסטר 797 - בחזרה למקורות הדגם/אתר יצרן

כמעט חצי יובל עבר מאז הוצג המונסטר המקורי אי שם ב-1993, אופנוע שלכאורה לא המציא מחדש שום דבר בעולם האופנוענות, אבל מצד שני הפך מהר מאוד להצלחה מסחררת, לסמל ומודל לחיקוי ובאופן כללי לכזה שקשה לדמיין את העולם הדו גלגלי בלעדיו.

מאז הלכה והתפתחה משפחת המונסטרים, התחזקה, הקצינה, הפכה למתוחכמת יותר ויותר. עד עכשיו, כאשר מבקשת דוקאטי לחזור לשורשים של אותו מונסטר מקורי ולקסם שהפך אותו למי שהוא כיום.

הם עושים את זה עם המונסטר 797, גרסת כניסה שלוקחת את מנוע ה-803 סמ"ק של הסקרמבלר (שבמקור היה של המונסטר 796) מקורר האוויר, מחברת אותו לשלדת הצינורות המזוהה כל כך עם הדגם, מיכל דלק מפוסל ופנס עגול והיידה! לדרך.

המנוע, מותאם לתקנות יורו 4 מפיק 75 כ"ס ו-7 קג"מ נושא משקל יבש של 175 ק"ג. על הבלימה אחראים שני דיסקים בקוטר 320 מ"מ וקאליפרים רדיאליים של ברמבו עם ABS. הבולמים הקדמיים מתוצרת קאיבה 43 מ"מ והאחוריים של זאקס בתור גרסת כניסה זולה, הוא אינו מציע כוונון שלהם כמו גם בקרות רכיבה מתוחכמות.

עוד באותו נושא:
האח הגדול מאוד - דוקאטי מונסטר 1200 בישראל
השטן לובש ג'ינס - דוקאטי דיאבל במהדורת "דיזל"
פולקסווגן בדרך למכור את דוקאטי?

דוקאטי מונסטר 797 נכנס לישראל בתקופה שבה אנחנו עדים ליותר ויותר אופנועים שמציעים תמורה מצוינת למחיר בגזרת הנפחים הבינוניים. גם הוא מצטרף לטרנד ומציב את תג המחיר שלו על 65 אלף שקלים. אמנם יקר משמעותית מנייקדים שימושיים כמו Z650 של קוואסאקי, סוזוקי SV650 או ימאהה MT07, אולם ביחס למחירי המונסטרים בהחלט נגיש.

מבחן למונסטר 797 בקרוב מאוד כאן בוואלה!רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully