וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך זה נראה בכביש: צפו באביב פרנקל הופך ל"שומר דרך"

8.6.2017 / 13:01

"שומרי הדרך - שינוי חברתי בדרכים" הוא פרויקט של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בשיתוף אגף התנועה ועמותת נתיב בטוח, המאפשר לכל נהג לתעד עבירות תנועה ולהעבירן לטיפול רשויות החוק, וזאת כדי לשנות את תרבות הנהיגה. איך זה מתבצע בשטח? שלחנו את אביב פרנקל למשימה

צילום מסך

ברחבי ישראל מתבצעות יום יום עבירות תנועה מסוכנות שגורמות לתאונות דרכים, וזאת עקב אי ציות לחוק. כדי לשנות את תרבות הנהיגה ולהפוך את הנסיעה בכבישים לבטוחה יותר, השיקו הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, בשיתוף אגף התנועה של משטרת ישראל ועמותת "נתיב בטוח" את מיזם "שומרי הדרך - שינוי חברתי בדרכים". נהגים מצטרפים למיזם מורידים אפליקציה, מתקינים מצלמה מיוחדת במכוניתם, והופכים לשומרי דרך על ידי כך שהם מתעדים באופן מאובטח ומוצפן תיעוד עבירות תנועה בכבישים, בדגש על עבירות מסכנות חיים, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

איך זה מתבצע? אביב פרנקל פגש את יאיר נתיב, אחד היזמים שמאחורי האפליקציה, ויצא איתו לנסיעה ברחובות גוש דן, כדי לראות איך זה נראה בדרכים, וכיצד כל נהג הופך לשומר דרך אפקטיבי. "אנחנו מניחים שתהיה השפעה משמעותית גם מבחינת חיי אדם, גם מבחינת פצועים וגם מבחינה כספית כי זה עולה המון כסף למדינה", אומר נתיב על המיזם". צפו באביב פרנקל יוצא למשימה.

עוד בנושא:

צפו וענו האם אתם מזהים את עבירות התנועה החמורות שבסרטונים

לתפוס אותם על חם: האפליקציה שמשנה את תרבות הנהיגה בישראל

וואלה! NEWS בשיתוף הרשות לבטיחות בדרכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully