וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחני ריסוק: חמישה כוכבים לסקודה קודיאק ומיני קאנטרימן

1.6.2017 / 10:43

מכון מבחני הריסוק ב-Euro-Ncap פרסם תוצאות ל-4 כלי רכב חדשים; סקודה קודיאק הצטיין, גם מיני קאנטרימן. ניסאן מייקרה וסוזוקי סוויפט הסתפקו בציון טוב

אתר יצרן

מכון מבחני הריסוק באירופה Euro-Ncap פרסם תוצאותיו ל-4 כלי רכב חדשים שנבחנו לאחרונה: רכב הפנאי הגדול סקודה קודיאק, מיני קאנטרימן, ניסאן מייקרה וסוזוקי סוויפט החדשה. על פי המתכונת המעודכנת מתחילת 2017, נקודות הופחתו בגין חסרונן של מערכות בטיחות אקטיביות בציוד התקני.

על פי ממצאי המכון, כל המכוניות זכאיות ל-5 כוכבים מלאים עבור הגנה פיזית על נוסעים - ילדים, הולכי רגל ומבוגרים. אולם, רק המכוניות בהן מותקנות מערכות הגנה אקטיבות (בלימה אוטומטית במצב חירום, בקרת סטיה מנתיב...) מקבלות את הציון המרבי בשקלול הסופי.

סקודה קודיאק ומיני קאנטרימן מגיעים כסטנדרט עם בקרת בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל, אולם ניסאן מייקרה וסוזוקי סוויפט חסרות אותן ברמת האבזור הבסיסית. אי לכך, הסוויפט זכתה ב-3 כוכבי ריסוק ומייקרה ב-4 בהיעדרן, ואילו כאשר מותקנת חבילת הבטיחות האופציונלית, הציון עלה ל-4 ו-5 בהתאמה.

"בשנה הקודמת התחלנו לחלק נקודות תמורת המצאותן של מערכות בטיחות מתקדמות", כך אומר מנהל המכון מיכאל ואן רייטיגן. "מאז, ראינו התפתחות מואצת של היצרנים בנושא ואנחנו מקווים שכבר בשנה הבאה נוכל לראות מערכות שמזהות גם רוכבי אופניים בצורה ברורה יותר. במשך 20 השנים האחרונות Euro-Ncap דוחף את התעשיה להישגים בתחום הבטיחות. הבקרות החדשות הן אבני היסוד למכוניות האוטונומיות של המחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully