וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגואר ישראל מתכוננת לזינוק

12.6.2017 / 14:31

כשנה לאחר מעבר זיכיון היבוא של יגואר מחברת "מאיר" לחברת המזרח מתחילה החברה את השיווק הסדיר של מותג היוקרה הבריטי. היצע הדגמים נותר זהה אך גרסאות ומנועים חדשים נוספו

יגואר חוזרת עם יבואן חדש. קינן כהן, מערכת וואלה!
יגואר F טייפ יורשת לשושלת מפוארת של מכוניות ספורט עם סמל החתול/מערכת וואלה!, קינן כהן

אחד המאפיינים הבולטים של שוק הרכב המקומי בשנה שעברה, הייתה נדידת מותגים ערה מאוד בין היבואנים השונים. ג'יפ, שתחת קונצרן FCA העולמי אוחדה עם שאר מותגי פיאט המיובאים על ידי סמל"ת, פורשה שהחליפה זיכיון יבוא ומותג נוסף שהחליף ידיים בשנה הקודמת היה יגואר. תחת הבעלות ההודית של טאטא, בעלת הבית של לנד רובר אוחד זיכיון היבוא שלה עם זה של לנד רובר תחת חברת המזרח במקום חברת "מאיר" היבואנית הקודמת.

מבחינת המותג יגואר, מעבר הזיכיון מגיע בעיתוי טוב למדי. החברה נכנסה בשנה שעברה לקטגוריה הלוהטת של קרוסאוברים יוקרתיים עם ה-F PACE וגם חזרה לקבוצת המשפחתיות פרימיום עם ה-XE. מצד שני, העצירה של שיווק והחדרת הדגמים בדיוק בנקודה הקריטית של שנת השיווק הראשונה שלהם – יש בה בהחלט לפגוע במומנטום של הכניסה, בטח כאשר מדובר בעולם אליו הן משתייכות.

עם החבילה הזו על צדדיה השונים והמורכבות הנלווית למותג כמו יגואר, שהוא מחד טעון אמוציות והיסטוריה מפוארת ומאידך לא ממש הצליח להטביע חותם בשוק המקומי, מתמודדת כעת חברת "המזרח" יבואנית לנד רובר (ולתקופה קצרה גם של גרייט וול).

אחד השינויים שחברת המזרח מתכוונת לעשות באופן השיווק הוא לייבא לא רק את הגרסאות הרגילות של הדגמים השונים, אלא גם דגמי הקצה החזקים והספורטיביים ובכל מקרה להיענות גם להזמנות מיוחדות וגרסאות מיוחדות שמציעה החברה.

יגואר חוזרת עם יבואן חדש. קינן כהן, מערכת וואלה!
יגואר F PACE - בעל הפוטנציאל הגדול ביותר/מערכת וואלה!, קינן כהן

יגואר ישראל – דגמים וגרסאות

יגואר XE-
המשפחתית היוקרתית של יגואר שמתחרה בסדרה 3 אודי A4 ואלפא ג'וליה מתחדשת ביחידות כוח חדשות, אך בהספק דומה. מנוע ה-2.0 ליטרים של פורד במקור נגרע מההיצע, נכנס מנוע חדש של לנד רובר-יגואר בהספק 200-250 כ"ס בלוי בגרסה וגם גרסת 3.0 ליטרים עם 380 כ"ס. ה-XE תגיע בשלוש רמות גימור, פרסטיג', פרסטיג' פלוס ו-R ספורט. המחיר, החל מ-295 אלף שקלים למנוע ה-2.0 ליטרים 200 כ"ס ועד 389 אלף שקלים למנוע ה-3.0 ליטר ברמת הגימור R ספורט.

יגואר XF –
בקטגוריית הסאלון, תתחרה היגואר XF מול ב.מ.וו סדרה 5, אודי A6, מרצדס E קלאס ואחרות. גם כאן, כמו ב-XE ייעשה שימוש במנועי ה-2.0 וה-3.0 ליטרים החדשים וההספקים נעים בין 200 ו-250 כ"ס לראשונים ו-340 עד 380 כ"ס לאחרונים. גם פה שלוש רמות גימור; פרסטיג', פרסטיג' פלוס ו-R ספורט. המחירים מתחילים ב-419 אלף שקלים לפרסטיג' עם מנוע ה-200 כ"ס ועד 525 אלף שקלים ל-R ספורט הבכירה עם 380 כ"ס.

יגואר XJ –
יגואר XJ המתחרה בקבוצת הפאר מול מכוניות כמו מרצדס S קלאס, לקסוס LS, ב.מ.וו סדרה 7 ודומותיהן, היא מכונית שבמידה מסוימת מאז ומתמיד הייתה "מתחת לרדאר" של גרעין הלקוחות הפוטנציאליים שלה. אולי בידיים של היבואנית החדשה היא תצליח לפלס דרך למועדון הקטן והאקסלוסיבי הזה. ספינת הדגל הזו מגיעה במגוון רחב של גרסאות ורמות גימור וכמובן גם באפשרות לתפירה אישית והתאמה מדויקת לדרישות הלקוח האמיד. שלושה מנועים נמצאים על המדף ל-XJ, מ-2.0 ליטרים בהספק 240 כ"ס, עבור ב-3.0 ליטרים 340 כ"ס ועד 5.0 ליטרים ל-XJR עם 550 כ"ס. רמות הגימור הן לקשרי, R ספורט, פרוטפוליו וה-XJR וכן גרסאות בסיס גלגלים ארוך. המחירים שנמסרו נוגעים רק לראשונה – 668 אלף שקלים למנוע ה-240 כ"ס ו-865 אלף שקלים למנוע ה-340 כ"ס.

יגואר F טייפ -
מכונית הספורט F טייפ, יורשת השושלת המפוארת של מכוניות הקופה הספורטיביות של יגואר, מתחרה בהתאם לגרסה במגוון מתחרות החל בפורשה 911 ועד מרצדס AMG GT בגרסת ה-R עם מנוע ה-V8 ו-550 ו-575 כ"ס. היא תגיע בתצורת קופה וגג נפתח עם שני מנועים; 3.0 ליטרים ו-5.0 ליטרים בחמש רמות הספק. מנוע ה-3.0 ליטרים ינוע מ-340, דרך 380 ועד 400 כ"ס, בעוד מנוע ה-5.0 ליטרים מספק 550 או 575 כ"ס.
המחירים מתחילים ב-725 אלף שקלים ל-3.0 ליטר 340 כ"ס קופה ו-758 אלף שקלים לגרסה פתוחת הגג וצפונה.

יגואר F PACE –
יגואר F PACE כאמור יתחרה בקטגורית הקורסאוברים היוקרתיים, שם הוא יפגוש את ב.מ.וו X5, אודי Q7 ומרצדס GLE. מה שהופך אותו לאחד החשובים והמרכזיים בהיצע של היבואנית. הרכב שהגיע עד כה רק עם שני מנועי הדיזל 180 כ"ס ב-2.0 ליטרים ו-300 כ"ס ב-3.0 ליטרים, מה שפגע בו לא מעט בהתמודדות מול המתחרים. כעת הוא מקבל גם מנועי בנזין לצד גרסאות הדיזל שימשיכו להימכר. ההיצע המלא יתחיל בדיזל 2.0 ליטרים 180 כ"ס ו-240 כ"ס, מעליו מנוע 3.0 ליטרים דיזל בהספק 300 כ"ס וכן מנוע בנזין 3.0 ליטרים בהספק 340 ו-380 כ"ס. המחירים של ה- F PACE מתחילים ב-389 אלף שקלים למנוע ה-2.0 ליטרים 180 כ"ס ועד 568 לבנזין החזק ברמת הגימור הגבוהה.

בשנת 2018 עתידה יגואר גם לחשוף את המכונית הכל-חשמלית הראשונה שלה ה-I PACE רוב הפרטים לא ברורים, אבל מה שכן נמסר אודותיה הוא ההספק שצפוי לעמוד על 400 כ"ס, תאוצה למאה קמ"ש בכ-4 שניות, קצב טעינה של 80 אחוזי טעינה ב-90 דקות וטווח נסיעה של 500 ק"מ בין טעינות.

פעילות השיווק שתלווה את תחילת מכירת המכוניות תחת היבואנית החדשה, תלווה במעטפת שתכלול פריסת אולמות תצוגה ומרכזי שירות, כולל אחד חדש בהרצליה פיתוח שיחליף את זה של תל אביב (צפי- אוגוסט 2017) ומרכזי שירות בפ"ת, חיפה, ירושלים, ראשון לציון ובעתיד בבאר שבע.
כאשר נשאלו לגבי מכוניות שנקנו טרום תקופתם, הבהיר רמי וקסמן סמנכ"ל השיווק בחברת המזרח כי כל ההתחייבויות שקיבלו הלקוחות מהיבואן הקודם יכובדו על ידם.
כמו כן יופק מגזין חודשי, מוקם מועדון לקוחות, וכן פעילות משותפת עם מועדון ה-5, חוויות והדרכות נהיגה במכוניות יגואר ללקוחות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
יגואר חוזרת עם יבואן חדש. קינן כהן, מערכת וואלה!
יגואר חוזרת עם יבואן חדש/מערכת וואלה!, קינן כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully