וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד קוגה - מתיחת פנים ועדכון מחירים

14.6.2017 / 9:41

הג'יפון של פורד - הקוגה, מנסה להפוך לתחרותי בקטגורית הג'יפונים בגודל בינוני בעזרת חבילת מערכות בטיחות מתקדמות, עוד רמות אבזור ומחיר התחלתי של 144 אלף שקלים

פרוד קוגה המחודש בישראל. אתר יצרן
פרוד קוגה המחודש בישראל/אתר יצרן

מתיחת הפנים שעבר פורד קוגה והוצגה בתערוכת ז'נבה בשנה שעברה מגיעה לישראל, ואת זה מנצלת היבואנית "דלק מוטורס" כדי לנסות להפוך את הג'יפון שלה לתחרותי יותר - אחרי שבעבר נדחק החוצה מהתחרות בעיקר בשל מחיר גבוה. לשם ההמחשה, סך מכירות הדגם בשנת 2016 עמדו על 698 יחידות, מאזדה CX5 מכר כמעט אותה כמות (671 יחידות) בחודש ינואר 2017 לבדו.

גריל חדש, תאורת יום מסוג לד ומראה ספורטיבי יותר הם עיקר החדשות במראה החיצוני. תא הנוסעים מציג לטענת פורד פלסטיקה איכותית יותר וגימור משופר ברמת החומרים. בלם יד חשמלי. דור שלישי למערכת המולטימדיה SYNC3 עם תמיכה במכשירי אפל ואנדרואיד. חלק מהחידושים תלויי רמת גימור (פירוט בהמשך).

מתחת למכסה המנוע אין שינויים, הוא עדיין אחד החזקים בקבוצה שלו עם מנוע 1.5 ליטר טורבו עם 182 כ"ס ו-24.4 קג"מ עם תיבת הילוכים פלנטרית עם שישה יחסי העברה. עם הנעה קדמית התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.9 שניות ובזו הכפולה 10.1 שניות.

לקוגה ארבע רמות גימור, טרנד, טרנד X, טיטניום, וטיטניום X.

רמת הגימור טרנד חישוקי 17 אינץ', מסילות גג כסופות, גריל כרום מבחוץ. תא הנוסעים עם בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, הנעה ללא מפתח. גרסה זו נעדרת את מערכת המולטימדיה המתקדמת ואת מערך הבטיחות המלא ומסתפקת במובילאיי. היא זו שאמורה להתחרות בגרסאות הבסיס של המתחרים הקוריאנים במחיר של 144 אלף שקלים. הוא אומנם חזק משמעותית, ולמרות הוזלה של 16 אלף שקלים, התחרות עדיין תהיה קשה עם מחיר זול יותר לרב המכר הספורטאז' שמגיע עם מערך בטיחות טוב יותר.

רמת הגימור טרנד X מוסיפה את סט מערכות הבטיחות המתקדמות של פורד הכוללות בלימה עצמאית במהירות של עד 50 קמ"ש, התראה על סטייה מנתיב ותיקון אקטיבי, שליטה באלומת האור הראשית.
עוד מוסיפה גרסה זו חיישיני אורות וגשם, מראה פנימית מתכהה, קיפול חשמלי למראות הצד. מערכת המולטימדיה מקומית עם מסך מגע גדול של 8 אינץ', המקרין גם מצלמה אחורית ו-WAZE. מחיר רמת גימור זו 149 אלף שקלים.

רמת הגימור טיטניום שבעבר הייתה המפוארת ביותר הופכת להיות השלישית ברמת האבזור. לרשימת מערכות הבטיחות של הטרנד X היא מוסיפה איתור כלי רכב ב"שטח מת" והתראת תנועה חוצה בנסיעה לאחור.
מעבר לאלו הריפודים משולבים בד ועור, מושב נהג חשמלי, פתיחה חשמלית לתא המטען, גג פנורמי, חישוקי 18 אינץ' ועוד.
גרסה זו תקבל את מערכת המולטימדיה SYNC3 הכוללת מערכת ניווט, הפעלה קולית (באנגלית), 9 רמקולים, שיקוף הנייד ותמיכה במכשירי אפל ואנדרואיד.
מחירה 160 אלף שקלים, הפחתה של 13 אלף שקלים ביחס לרמה המקבילה בגרסה שלפני מתיחת הפנים.

רמת הגימור הגבוהה ביותר היא הטיטניום X. פנסי קסנון בחזית עם תאורה אדפטיבית, חישוקי 19 אינץ', ריפוד עור מלא, כניסה ללא מפתח ופתיחת תא מטען באמצעות מחוות רגל. מחיר גרסה זו 175 אלף שקלים.
לטיטניום X תהייה גרסה מאובזרת יותר עם הנעה כפולה שתוסיף גם בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית במהירות בין עירונית ומושבים קדמיים מחוממים. מחירה של גרסה זו יהיה 190 אלף שקלים.

פרוד קוגה המחודש בישראל. אתר יצרן
פרוד קוגה המחודש בישראל/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully