וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכונים ויזואלים וחידושים בלקסוס הקטנה, ct200h

19.6.2017 / 11:25

לקסוס ממשיכה לשדרג את המכונית הזולה ביותר במשפחה. ה-CT200h זוכה למקבץ חידושים שעיקרם במעטפת הבטיחותית, לצד ליטושים חיצוניים ופנימיים

לקסוס CT200. אתר יצרן
לקסוס CT200h המחודשת/אתר יצרן

ישנם דיווחים בכלי התקשורת בגרמניה שלקסוס תמשוך בחזרה את ה-ct200h מהשוק האמריקני בשל ירידה חדה במכירות, כנראה לטובת חיזוק מיצובם של רכבי הפנאי. בה בעת, לחטיבה האירופית של לקסוס אין שום כוונה לחבל במכונית הקומפקטית של המותג, ולכן היא תמשיך לטפח את ה"עממית" מבין סדרות חטיבת היוקרה של טויוטה, ולקראת 2018 אפילו ביצעה בה מספר שדרוגים.

עוד בנושא:
לקסוס שוקלת לבטל את מכונית הסאלון

המראה החיצוני של ה-ct200h אינו נמנה על נקודות החוזק העיקריות שלה (דמיון גדול מדי למשפחתומטיות פשוטות). אי לכך, לקסוס החליטו לנסות ולהלביש על המבנה הקדמי פגושים אגרסיביים יותר ושבכת L מודגשת כפי שנעשה במכוניות הפנאי, ספורט-סדאן והסאלון האחרונות. "חיפשנו משהו אחר", אומר טסטו מיקי, ראש מחלקת העיצוב בלקסוס. "הפכנו את מיקום נורות ה-LED עם ה-DRL ומאחורה בוצעה הגדלה של התאורה ל-LED מלא".

ברשימת התוספות בתא הנוסעים אפשר למצוא צג ראשי גדול יותר מקודמו וכן איכות חומרים משופרת. המערכת הראשית מבוססת מסך 10.3 אינטש במקום 7 אינטש וניתן לאבזור את הדיפונים והמושבים בגוונים כפולים. דגמי ה-F ספורט מגיעים עם מגוון צבעים גדול יותר מבחוץ ומבפנים וגם עם חישוקי ספורט אטרקטיביים בגודל 17 אינטש.

חידוש נוסף, בין היתר לטובת יישור קו עם תקני הבטיחות, נוגע למעטפת ההגנה האקטיבית. ה-לקסוס הקטנה מקבלת את חבילת ה-Lexus Safety System פלוס כמעט במלואה. זו מורכבת מבקרת קדם תאונה, בקרת שיוט אדפטיבית מבוססת רדאר, בקרת סטיה מנתיב עם תיקון אקטיבי, תאורה אדפטיבית וזיהוי תמרורים ועוד.

שאר המכלולים והפרופורציות נותרו כפי שהיו, ללא שינוי במידות המקוריות של הדגם מ-2010. גם הכוח מהחרטום שומר על ערכיו המקוריים: מנוע בנזין היברידי בנפח 1.8 ל' עם 136 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-10 שניות) בחיבור אל תיבת הילוכים רציפה וצריכת דלק ממוצעת של כ-20 ק"מ לליטר.

בארץ נמכרת ה-ct200h תמורת 168 אלף שקלים למפרטי בסיס; מתחילת השנה נמסרו בישראל כמה עשרות כלי רכב, אחוז זניח מתוך כ-620 מכוניות שמסרה 'לקסמוטורס' מתחילת שנת 2017 (ירידה של כ-20% לעומת התקופה המקבילה אשתקד).

את מתיחת הפנים של ct200h נראה בישראל בתחילת השנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully